maar als je dat nou eens niet wil? en iedereen weet dat het éígenlijk een Squier is? Je doet er zo'n logo op voor jezelf, en dat het er smakelijk uitziet voor het publiek..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Printable View
maar als je dat nou eens niet wil? en iedereen weet dat het éígenlijk een Squier is? Je doet er zo'n logo op voor jezelf, en dat het er smakelijk uitziet voor het publiek..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
kijk bijv naar mij: ik heb mijn (kut) Squier gerelict (foto's te zien bij: elek. giateren->post je collectie (een paar 'pagina's' terug...) ) en iedereen weet dat en vindt dat wel grappig,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
op hem nog wat echter te laten lijken zou ik er zo'n stickertje op kunnen zetten, wat geeft het? binnenkort belandt ie toch op een haakje aan mijn muur, want dan speel ik op een echte Fender.
Zo ken ik iemand die op zijn Kadett GSi 8v een "16v" embleem plakte. Dat vind ik dus erg sneu. Is ook erg doorzichtig, aangezien hij behoorlijk open wielen had, en trommelremmen achter...
Als je een "KOMPRESSOR" embleem op bijvoorbeeld een Polootje plakt, vind ik het wel weer grappig.
Het valt of staat bij mij met hoe serieus de bedoelingen zijn. Als het serieus bedoeld is om je anders voor te doen, vind ik het echt not done. Maar als het overduidelijk is dat het om een grap gaat, ach, waarom niet?
ik heb een keer een fiat panda met achterop een hummer logo gezien, dat vond ik ook best wel humor :seriousf:
Zie deze ad:
http://www.marktplaats.nl/index.php?...df%3D1%26p%3D1
:dance:
Precies, zoiets. Of andersom, kan ook. Een Audi A6 TDI met zo'n Starlet 12v logootje. Of een Mercedes "1200s". :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Ooit had een bassist waarmee ik speelde een UNOX logo op zijn afgeragde Ibanez precision bas geplakt, want het Ibanez logo was eraf gegaan (van een blik soep af geweekt). Er was toen een jamsessie, en er waren mensen die er niet op wilden spelen :seriousf:. Prima bas verder.
Als je zo zielig bent kan je net zo goed als vuilnisman chirurg noemen
Heeft iemand nog een Richwood/Stagg logo liggen. Ik wil dit op mijn Gibson zetten. Ben ik wel normaal? :)
dit vind ik eigenlijk altijd wel lachen:
sommige gitaristen/bassisten spelen echt supergoed hun ding op een goedkoop gitaartje/merk
en even later zie je een gitarist/bassist met superdure spullen en kunnen nauwelijks spelen
ik hoor overigens niet bij de eerste groep, niet dat mijn spullen zo duur zijn :)
och als je er maar plezier in heb