Zet hem maar even in een van de sticky's dan. Weten we ook gelijk wat ie kost!
Printable View
Zet hem maar even in een van de sticky's dan. Weten we ook gelijk wat ie kost!
Ohja, die zijn er nu ook gekomen!
Wat leuk dat er toch wat met dit idee gedaan is :)
Ik heb 299 betaald voor de gitaar en kreeg nog korting op een tas erbij (Tribal planet, stevig als een koffer maar handelbaar als een tas :P weet niet welke het is, normaal was hij 49 volgens mij)
Het probleem met het uitblijven van die sticky's liep al wat langer. Er waren een paar Mods die hier nooit meer kwamen en zodoende was het niet mogelijk. Nu weer wel dus :D
Maar das niet veel geld voor zo'n gitaartje. Hij ziet er in ieder geval super uit. Ik zou niet weten of het goed speelt maar dan vertrouwen we wel op jou.
Nouja, het is persoonlijk natuurlijk, maar de halzen van de Ibanezzen lagen mij gewoon het best, niet te dik enzo. Hij heeft smalle frets en schijnt een normaal c-profiel te hebben.
Misschien neem ik 'm wel mee naar de meeting. Jij kwam ook toch?
Jazeker kom ik ook! Neem hem maar mee, ben benieuwd!
kutzooi. ik zit lekker te spelen merk ik dat er iets tikt in m'n gitaar. Als ik 'm schud of tegen de achterkant klop hoor ik iets tikken in de klankkast. Wat kan dit zijn??? :( vind dit wel erg jammer en hoop dat ik er niet mee terug hoef.
Zal wel een loshangend draadje van je voorversterkertje zijn of zo, ff de snaren er af en met je hand die klankkast in
zal niet schadelijk zijn als ik dit met stukje gaffer vasttape aan het hout toch? Of werkt dit het zelfde als bij drumvellen? :S
Echt een sluitend antwoord kan ik je daar niet op geven, maar als je het vasttape'd dan het liefste aan het achter- of zij blad. Het voorblad is het meest onderhevig aan trilling
Het is het draadje wat van de voorversterker naar de output gaat, deze tikt tegen het blok onder de brug, waar het element inzit. het is het makkelijkst om deze een tapeje tegen dat blok te geven, dat is niet schadelijk toch?
[edit] Heb het draadje met een klein stukje gaffer tegen het blok getaped. Wel nichiban natuurlijk, dat klinkt veel beter dan ander tape! [/edit]