Hallo Kim_mii!
Printable View
Hallo Kim_mii!
Welkom Kim! En veel succes!
;)
hallooooo kim
Welkom \o/
ik maak mij niet heel snel kwaad, maar hier ga je echt iets te ver. Als jij denkt dat je erg grappig bent, heb je het goed mis. Uitermate smakeloos om een jong meisje te verwelkomen met Fotos? tieten? of zoiets. Dat is namelijk alles behalve grappig. En als iemand anders daar dan iets van zegt, getuigt het helemaal van een IQ van onder de negentig, als je het dan af denkt te kunnen doen met: "zoek een leven ofzo". dat is namelijk weer erg beledigend. Ik geloof niet dat jij ooit van normale menselijke omgangsvormen hebt gehoord, is het wel?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Er is onlangs al een aardige discussie geweest over mods hier, en ik geloof dat daar niet heel veel van geleerd is. Ik heb het wel weer gehad hier. Mods die jonge meisjes op een uitermate kinderachtige manier aanspreken, en vervolgens beledigend worden naar andere forumgebruikers...
pfftt....het wordt een steeds grotere puinbak hier.
@ mithrandir; als je niet wilt dat hier over mods gesproken wordt, zul je ervoor moeten zorgen dat mods zich gedragen.... wel eens gehoord van voorbeeldgedrag?
Tja, je merkt vanzelf wel wanneer ze te ver gaan :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzbootzz
Gewoon altijd uitkijken :p
Anders haal je even oude koeien uit de sloot. Dit probleem is al opgelost gozer, dus hou er over op!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
dat is prima. Maar als je je (voorbeeld)gedrag niet aanpast zal deze oude koe elke weer uit de sloot gehaald gaan worden. Is het niet door mij, dan wel door iemand anders.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
succes verder met je mod-schap.
Jaaaaaaaah, het is hier weer gezelleuuuuuuuuuug!!
Kim van harte welkom. Dat ze hier over tieten zeiken moet je je niet aantrekken, doe ik net zo! Het is zo'n stille hoop van ons allen tesamen snap je?
Vooral niet op reageren hoor, dan gaat die hoop weg en is het niet meer leuk...
Je mág me natuurlijk altijd een foto PM'en, dan hebben de andere nog die hoop, ik hecht daar niet zoveel belang aan...:sssh:
Mee eens hormonen loslaten doe je maar op een of ander tmf forum!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir