Ja dat viel me dus ook op.. vooral ook die 2 witte schakelaartjes om je elementen te switchen :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Printable View
Ja dat viel me dus ook op.. vooral ook die 2 witte schakelaartjes om je elementen te switchen :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Ook die ja :D misschien komt wietse me vanavond nog uit spanning halen met een verhelderende post:D je weet maar nooitCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
Laten we wachten op wietse, je hebt dan best kans dat ie het weet hoor. Kan me zo voorstellen dat die gitaren dan uit dezelfde fabriek komen ofzo :)
De hardwarematige overeenkomsten met de SG leken me wel duidelijk aan de hand van de foto.
Zoals er nu een aantal fabrieken zijn die voor verschillende merken produceren, moet dat toen dus ook al het geval zijn geweest.
Nou en of! Nog nooit zo'n mooie, bonte en complete verzameling brandhout... eeeh.. gitaren(!) gezien :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
Zonder gekheid, er staan hele leuke dingen tussen. Ook leuk om te lezen hoe hij een aantal exemplaren voor een paar rotcenten heeft weten te bemachtigen. Tegenwoordig schijnt het echter "in" te zijn om dit soort gitaren als vintage instrumenten met een volstrekt idioot prijskaartje te verkopen. Ik kom ze wel eens tegen op Marktplaats, tweedehandszaken en de vrije markt.
Met een stalen gezicht wordt er moeiteloos 200 euro gevraagd voor een Hondo, een Asama of noem ze maar op.
Ik vind het wel leuk, sommige mensen sparen alleen echt de mooiste en beste gitaren.. maar hij haalt al die aparte dingen bij elkaar :) een soort gitaren rusthuis/museum :) geweldig!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkS
wietse help me:D ff omhoogkicken hoor;)
ben ik al aan de beurt wietse? http://lavender.fortunecity.com/elys...om/begging.JPG
Geef wietse nou eens wat tijd joh ;) haha die moet zn museum nog onderhouden he :)
Zal wel bezig zijn met snaren vervangen :D
Voor het verwijderen van zn oude snaren moet ie al een schroothandelaar laten komen....:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap