-
Ik voel toch in sommige posts nog de gevolgen van de slopende Kurt Cobain discussie :smile:
Of de beste man gitaar kon spelen, daar is iedereen het over eens: nee, niet fantastisch.
Maar of hij ook goeie nummers heeft geschreven is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak. En over smaak valt niet te twisten, dus de hele discussie was vrij nutteloos :smile:
-
Was toch maar een geintje man!
Ik zei toch ook Britney Spiers! En we krijgen nu ook geen honderden reply's van die dolle tienertjes die van mening zijn dat Spiers, Spears moet zijn!!!!!
Lang leve Nirvana! Zo goed???
:wink: :wink: :wink:
-
jaaaa goed zo :wink: dat britnie gedoe was toch allemaal een geintje alsof we serieus op een gitaar forum over britnie gaan discusieren (nee ik weet inderdaad niet hoe je dat schrijft :razz:)
-
[ Hmm.... zijn er ook gitaren die MTV kunnen ontvangen ??? ]
Daar had Knofler het toch al over? :smile:
Play the gitar on your MTV. Maar hij bedoelde natuurlijk speel MTV op je gitaar.
:smile:) :smile:)
Maar het probleem komt het meest voor bij slecht geaarde shit.
-
al zou ik britney best eens op mijn versterker willen ....eeh...öntvangen
-
hahahaha jaaa alleen ik niet :smile: kurt was wel lekker alleen zullen we ophouden over britnie? ik haat dat kutkind man
-
ja kappuh over brietnie speers maar ook over kurt ok?
-
nou...okee dan mag ik nog een keer heeel hard I LOVE KURT zeggen?
-
ja hoor, van mij wel... zeg het maar zovaak je wilt maar je hebt het nou wel genoeg geSCHREVEN hiero :smile:
-
nee ik wil het schrijven
I LOVE KURT!!!!!