idd beetje road king achtig ofzo. iig niet lelijk crate achtig hahaha
krokodilleleer zou wel stoer zijn ja ;)
Printable View
idd beetje road king achtig ofzo. iig niet lelijk crate achtig hahaha
krokodilleleer zou wel stoer zijn ja ;)
Ik ben erg benieuwd in ieder geval en kan niet wachten 'm eens te testen...nu nog pegels, maar eerst maar eens kijken hoe het nog gaat veranderen allemaal. Niet dat het belangrijk is, maar ik vind 'm hondslelijk...
crate'je bier dan maar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
Koch heeft nu op de website zelf ook een linkje met informatie en een foto'tje van de Supernova staan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
Ik heb een CRATE blue voodoo 150 gehad en die was toch echt niet lelijk.
op smaak heb ik je dan ook nog niet kunnen betrappen ;)
Linkje waar?
Rechts onder, dat "Hot news from fankfurt!!!". Staat alleen niet echt nieuwe informatie op als je de topics over de Koch supernova een beetje gevolgd hebt.
Ik vind hem persoonlijk erg mooi qua uiterlijk.. De Tone serie was zilver/zwart, nu is het weer tijd voor iets nieuws (de KV's en KC's waren ook andere kleur).. dus waarom nu niet deze kleuren??
Ik heb het voorrecht gehad om er op te spelen.. Hij speelt geweldig.. ik vind kanaal 3 helemaal te gek en kanaal 5 is super (enstig zware distortion :)).. Nu gaat kanaal 5 momenteel nog te ver over de top waardoor hij gewoon te snel gaat gillen, misschien toch maar net iets minder gain ;)
De OTS functie is erg gaaf, maar vooral op de kanalen met wat minder distortion..
De versterker klinkt natuurlijk het vetst met een PRS gitaar (daar worden Koch-jes op ontworpen 'geloof ik').. maar met een strat klinkt hij ook zeker te gek..
Als je een Multitone/Powertone ernaast zet hoor je dat de kanalen er wel een klein beetje op lijken maar dat ze toch zeker niet hetzelfde zijn, de supernova klinkt echt anders dan de MT/PT..
De twee serie en twee parallel loops zijn te gek, zeker om stereo te spelen met de TC Electronic G-major (hadden de jongens van Koch meegenomen naar frankfurt.. erg fijn!).. tof dat serie nu dus ook schakelbaar wordt
Ten slotte ben ik erg benieuwd naar het MIDI gedeelte van de versterker, wat geloof ik nog in ontwikkeling is..
Net andersom....PRS gebruikt een koch multitone om z'n gitaren te testen.