@El Bastardo: Speel je professioneel? Just wondering, want als ik je set zo zie zou ik je meteen op Graspop ofzo zien staan :)
Edit: Geldt zowel voor de oude als de nieuwe set (al heeft je oude set wat meer metal-appeal ofzo :P )
Printable View
@El Bastardo: Speel je professioneel? Just wondering, want als ik je set zo zie zou ik je meteen op Graspop ofzo zien staan :)
Edit: Geldt zowel voor de oude als de nieuwe set (al heeft je oude set wat meer metal-appeal ofzo :P )
Wicked. Ik heb een winkel gevonden met 24V coolers. Als alles er in zit maak ik er wel een fotootje van.. Ziet wel grappig denk..
BEWERKING:
Dit neem ik terug haha,, zie nieuw toppic..
waar kan je in nederland ergens een leuk standaard 8he rack kopen voor weinig geld?(niet van plastic!)
nope..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap
Morris heeft nog twee hele goeie en ongebruikte racks.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Hij vraagt er Eur 250 p.s. voor geloof ik.
Vinni
Thanks Vinni, maar ze zijn beiden al verkocht....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinni
ff naar www.flightcase.nl gaan. Best redelijke cases voor weinig geld. 't is geen super deluxe spul, maar ja het is dan ook voor weinig :wink: .
die hebben houten racks tot 6he...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
ik heb 8he nodig....
gewoon ff bellen. Niet alles staat op de site.
Als je een rack case zoekt... ga dan vooral niet naar www.discoworld.nl Die gasten bellen niet terug en ik wacht al 4 maandan op een case... Paar keer gebeld en zoals ik al zei bellen ze niet terug. Zeer slechte customer service gewoon. Ik ben nu in het proces om mn geld terug te krijgen. :-?