Blijf iig van de dean evo xm af!
Totale crap gewoon. Ga dan voor een squier affinity strat , als het echt goedkoop moet is dat de beste keus. Vendetta 1.0 enz is natuurlijk beter maar ook duurder
Printable View
Blijf iig van de dean evo xm af!
Totale crap gewoon. Ga dan voor een squier affinity strat , als het echt goedkoop moet is dat de beste keus. Vendetta 1.0 enz is natuurlijk beter maar ook duurder
ik zag laatst bij bod je jong hier voor 250 euro de sa120 ook een prima 2 humber gitaar heb m zelf ook 205 euro voor betaald giga lekker ding!
ook een squier affinity heb ik inmiddels de element kapjes en de potmeter knoppen en t dopje van de switch vervangen door zwarte ziet er wel vet uit
en er zit nu een kent amstrong humbucker in single coil formaar in...
coole dingen voor hun prijs
De Armond M-65 of M-55. Worden helaas niet meer gemaakt, maar je komt ze nog wel een tegen voor tussen de 100 en 200 euro.
Ik ben nu net begonnen met gitaar spelen *heb me dus zojuist op dit forum aangemeld* en heb een weekje geleden een Yamaha Pacifica opgehaald...
speelt super...*ik weet het...ik begin net dus heb er niet veel verstand van :P maar deze vind ik toch voor beginners gitaar goed klinken helemaal met de combinatie van mijn versterker... ik heb de gitaar in Musik productiv gekocht en meerdere gitaren geprobeert van dezelfde prijsklasse die allemaal stuk voor stuk een stuk minder klonken *vind ik* meer mensen die de Pacifica een goed *beginners* gitaartje vinden??
welke heb je uit de pacifica reeks? want je hebt er goedkope en duurdere. een maat van me heeft namelijk een oude signature uit de pacifica reeks. namelijk de voorloper van de 1511MS, kan ff niet op t model komen, maar heelijk gitaartje is dat wel redelijk wat aan gemod but still, origineel klinkt een MS ook wel heerlijk!
De goedkopere versie...vandaar die tot de 250 euro :P
ik heb er 195,- voor betaald bij musik productiev *schrijf het zo niet goed geloofk maar jullie snappen me vast wel*
http://members.lycos.nl/desire1000/hpbimg/Mig%2002.JPG
Deze?
Joa 150 € is niet veel ... kopen dus :) (let wel of hij nog in goede staat is enzo..)
@Ernst-willem:
Ehm... je kunt een standaard Squiere pakketje kopen?
Klik hier Kost wel 199 €
Voor 150 zul je geen gitaar + versterker kunnen krijgen.
Dit versterkertje stelt trouwens ook niets voor... (gitaartje ook niet zo maar dat is mjin mening :-D )
Ik ben ook ff aan het kijken naar een andere gitaar omdat me caliber heel snel ontstemt (vooral de g) en ik wil hardrock/metal spelen. ik heb nou via internet een site gevonden (www.wtgmusic.com) en daar hebben ze wel leuke gitaartjes voor zeer lage prijzen. De merken zijn van Dimavery heeft iemand daar ervaring mee? want ik heb echt geen flauw benul van hoe die klinken..ik wil er een keertje kijken maar kan iemand me zeggen of ze fijn spelen? ik zit te twijfelen tussen: http://www.wtgmusic.fiberworld.nl/FR321ZILVER.jpg (209€) enhttp://www.wtgmusic.fiberworld.nl/LP520ZWARTHARDWARE.jpg (219€)
wat vergeten word is dat de olp mm1 axis tegenwoordig zo rond de 230 euro te krijgen is.
heb zelf nog een van de eerste serie die ruim 400 koste en echt niet verkeerd is
die ibanez sa-120 is echt een prima gitaar heb m zelf ook vooral de hals
ik sluit nu ik die heb mn affinity squier met humbucker beetje buiten (ook leuke gitaar!!)