+1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Printable View
+1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Wat is eigenlijk de echte naam van die kerel?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lithium
Nou, wat een respons allemaal (nagenoeg) negatief, o ja maf ben ik niet.
Oke het kan niet anders, ik heb nog een eerste serie (chroom) Ibanez
(Sater)
Hij is voor degene, die mij een gitaarlesje leert, mij van het podium blaast.
Net terug uit Amerika, en ben toe aan een uitdaging, er zijn genoeg sessie,s zeg maar waar..........................
Saul Hudson.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Dit kan je wel gaan doen, maar dan kom je op hetzelfde probleem als waarop jullie nu zitten: Hoe stel je dat vast? Iemand die een gevoelig riffje speelt zegt tegen jou dat ie je van het podium speelt, jij gaat tekeer met sweeps etc. en beweert het tegenovergestelde. Het is dus niet te meten wie van het podium wordt geblazen... er zijn geen maatstaven waaraan je zoiets kan vaststellen, net als bij de "wie is de beste gitarist" discussie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fast left hand frederico
Niemand hoeft zich te schamen voor het ophemelen van de Vinman 8)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Z'n eerste album, "the adventures of ..." is geniaal/masterlijk/etc, de 5? die daarna kwamen vond ik eerlijk gezegd ondermaats...van die rapachtige zanglijnen, simpelere gitaarpartijen, meer pop-georiënteerde baggerzooi...waarom?? Die 1e is zoooo vet (en puur instrumentaal, zoals muziek moet zijn, of althans IMO het best tot zijn recht komt; ik ben niet wild van het instrument "stem")!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
Voor mij is John Frusciante de beste gitarist. Natuurlijk, hij is lang niet de enige gitaargod en technisch is hij zeker niet de beste. Maar voor mij blijft hij de beste :)
Die dude moet ook geld verdienen. 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
En zn stem heerst echt, hij kan alles. :o En hij is gewoon ziekelijk live, vrolijk even met 2 handen tappend terwijl die beetje rondspringt. Superzieke shit allemaal op een fretloze gitaar. Maar als je em live ziet speelt ie ook alleen de echt vette shit. 8) en 9.11 heeft ook vette nummers.
Ik wil nog wel een keer reageren op Vai, ik heb het geluk gehad
een paar met hem op het podium te hebben mogen staan.
Het gaat mij niet om de snelheid, hij is door zijn techniek veel vrijer zijn spel
Hij loopt over 3 octaven van hele toons naar halve toons, zigeuner en op
de terugweg over Frygisch Hyperlydisch, Mixolodisch daarbij de grondtonen zo in te passen dat deze op zich weer een toonladdder vormen
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen, melodisch, hij kan niet default spelen.
Dat wou ik even kwijt om dat ik het meegemaakt, het is alsof je op cruijff zijn rug meevoetbalt
Je hebt een paar (keer/weken/maanden..je bent daar een woordje vegeten) met hem op het podium mogen staan? Hoe is dat zo gekomen, want dat is natuurlijk wel interessant. En probeer het een beetje helder te verwoorden alsjeblieft, no offence :wink: