Hebben haar (??) wel bij musikland Epiphone TB 4; €339.
Scheelt het een boel?
:???:
Ze heeft wel een vreemde vorm, maar da's persoonlijk
Printable View
Hebben haar (??) wel bij musikland Epiphone TB 4; €339.
Scheelt het een boel?
:???:
Ze heeft wel een vreemde vorm, maar da's persoonlijk
de meeste plekken in nl zitten rond de 500...
in duistland zo trond de 320/350...
(voor mij is het een zij :D )
bij keymusic in st-niklaas is het 400€ dachtk
Je kunt jezelf nu lekker rijk rekenen.
Je zou er in nl 500 voor moeten betalen, nu 350; betekent dat je ook nog een nieuwe versterker kan kopen ( 10W is wel weinig).
Voor 150 heb je al een Hartke 35W. Als je toch al van plan was een nieuwe versterker te kopen, dan kun je een nog zwaardere kopen (je hebt toch 150 bespaard?) Snap je het nog :???:
Of je kunt gewoon lekker blijven eten (geen macaroni) :nervous:
ooohhh...nee die versterker gaat er ook uit ....
zowiezo...
ik wil gewoon zwaarder spul hebben ...ik weet gewoon dat ik dit goed onder de knie wil krijgen ...en dat gaat me niet lukken als ik me suf erger aan materiaal....
maar ik snap wat je bedoelt
Behringer BX1200 is misschien wel een leuke optie. Die is €219,- bij feedback. (en 2e hands vast nog wel veel goedkoper te vinden)
Kunt er vrij veel verschillende sounds uit krijgen, is niet duur en ik denk dat je er in de oefenruimtes en of kleinere podia prima mee uit de voeren zult kunnen. (ik heb em zelf ook en heb em tot nu toe nog niet over de 50% hoeven zetten (master & Gain) dus hij maakt flink kabaal. Tijdens repetities heb ik vaak nog minder dan dat nodig omdat ik met gemak over de drums uit kom. De vraag "maggie iets zachter" is mij niet vreemd en dat voor zo'n klein ding. Potmeters voelen een beetje gammel maar die zou je voor weinig kunnen laten vervangen bij een gitaarbouwer)
tip: test em wel eerst even uit voor je em meeneemt. Mijn versterker mag dan prima in orde zijn ik heb verhalen gehoord van mensen die er minder blij mee waren en Behringer staat over het algemeen niet bekend om hun duurzaamheid. Maar zolang hij het volhoud heb je IMO een betere versterker dan waar ze hem van nagedaan hebben (Hartke Kickback 12) voor minder geld
hee dankje...sja ik had hem idd voorbij zien komen bij de feedback ...
mmm...zal eens rondkijken ...
Ik ben de opener van de andere topic over de epi TB bass. Ik heb de mijne intussen besteld bij Piens in Deinze (B) maaar moet er nog even op wachten gezien hij niet in voorraad is bij de groothandel. Ik heb hem in verschillende winkels uitvoerig getest en ben best wel verkocht aan dit basje... en natuurlijk dat uitzicht hé. Ik heb trouwens een originele case op de kop kunnen tikken. Die is maar moeilijk te vinden maar ik weet dat ze er in Strings en Things in Antwerpen nog 1 hebben voor een 100€.
Groeten!
Bart
hoeveel betaalde je in de piens?
370€ excl verwerking, transport en verzending (de zogenaamde piens prijs garantie). In totaal met al dat laatste bij kwam hij op 400€. Daarvoor wordt ie wel voor mijn deur afgezet. Als ik hem in de winkel zelf zou halen, zou hij meer dan 415€ gekost hebben. Dat is zowat de werking van piens... raar maar waar.
Groeten,
Bart