Andy Timmons! Luister "Cry for you" maar eens! De live uitvoering vind ik persoonlijk het beste van dat nummer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VHsologitarist
Printable View
Andy Timmons! Luister "Cry for you" maar eens! De live uitvoering vind ik persoonlijk het beste van dat nummer.Citaat:
Andy Timmons? nooit van gehoord zal ff snel iets downloaden,
trouwens dit antwoord heb je waarschijnlijk al gehad van je andere topic maar ik raad je aan om "eenvoudige muziekleer" van Bernard Neleke aan te schaffen kost iets van 12 euro, dit is een helder boek waar de theorie vanaf het begin goed wordt uitgelegd, aanrader dus!!
P.s. ben ook heel erg benieuwd naar je post voor Riff-contest, heb namelijk nog nooit iets gehoord van je ;)
greetz
Download het nummer "Cry for you" in de live versie he?Citaat:
:-D
De reden dat je niks hoort is omdat ik vreselijk slecht kan opnemen. Ik moet echt een USB audio input hebben wil ik fatsoenlijk opnemen. Ik heb nu een 30ms latency wat mijn spel niet ten goede komt omdat timing zo lastig is. Ik kan wel enkel mijn gitaar opnemen op mijn DAT recorder in echt goede kwaliteit maar daar hebben jullie weinig aan.
En mijn geluidskwaliteit is gewoon bagger. Distorsion komt aan als een brok zooi.....en clean is niet clean genoeg. En als mijn geluidskwaliteit slecht is word ik ook altijd ontevreden over mijn spel.
Als ik zo vrij mag zijn een suggestie te doen:
Last one - A. Timmons
Vetste nummer ooit, ik weet zeker dat je 'm vet zult vinden! :wink:
"That was then and this is now" komt nu binnen maar hij wil niet echt vlotten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
Ik "ken" Andy Timmons sinds ik een "concert" van hem met Steve Vai en Paul Gilbert zag op video. Een of ander Ibanez 90th universary concert. Steve Vai en Paul Gilbert konden mij totaal niet boeien (terwijl ik het normaal toch beide leuk gitaristen vind) maar die Timmons! Man oh man....Wat kan hij spelen zeg! Hij had de dynamiek , het gevoel en uitstraling van een topper!
Ik vind zn uitstraling juist troep. :-?
Bij elke noot komt die gozer klaar ofzo, vind em ietsje te.
Hij speelt wel lekker, in Cry For You hoor je zo veel emotie en tering goede frasering, maar in Remeber Stevie hoor je helemaal niks. Maar dat kan ook komen door de vergelijking met SRV. :roll:
Hij heeft ook een Young Guitar vid gedaan, en het 1e nummer daarvan is nog wel redelijk vet, alleen te langdradig. En hij doet niks nuttigs voor.
Nee er gaat toch niks boven Eklundh. 8-)
Ja dat had ik ook al eens gehoord ja, dat Timmons bij dat optreden de show steelde terwijl die andere 2 natuurlijk niet de eerste de beste zijn...ik ga die video binnenkort maar es bemachtigen denk ik! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Op die cd staat Last one, veel plezier! :wink:
EDDIE VAN HALEN!!!!
JIMMY PAGE!!!!
SLASH!!!!
JIMI!!!!
KIRK HAMMETT!!!!
(en voor alle gitaristen die naar drummersplaten durven te luisteren:)
Billy Cobham - Quadrant 4 van de plaat Spectrum met Tommy Bolin (Deep Purple...duh :P )
heb m gehoord cry for you Andy Timmons,
Hij is goed ja ;)
greetz
Brian may - Brighton Rock Solo 8-)
Richie sambora - dry country (niet het beste, maar kwam ff in me op)
SRV - Riviera Paradise
en heeeeeel veel van Satch, hij blijft roeleren!!! :cool: