Yup.....
dat kun je wel zeggen, maar ja met zoiets is het altijd leuk als het lukt, lukt het niet dan denk ik altid maar aan de centen die ik in mijn zak heb gehouden HAHAHAHA!
Printable View
Yup.....
dat kun je wel zeggen, maar ja met zoiets is het altijd leuk als het lukt, lukt het niet dan denk ik altid maar aan de centen die ik in mijn zak heb gehouden HAHAHAHA!
ik zou het op dat laatste houden. Anders ben je daluk EN geld kwijt EN zit je met zo'n lelijke gitaar opgescheept :D
JAJAJA ik weet het wel....kraak ze maar af ik WEET dat ze 95% van alle andere fabrikaten smoken!
Plus ik vind ze ontzettend mooi, als ik me wat van anderen aangetrokken had speelden we nu allemala op een Ibanez superstrat of en Fender tele of een LP of SG!! :-D
Ik vind het egweldig voor iemadn anders, maar ik kijk toch wat verder dan het assortiment van de dichtbijzijnde muziekzaak!
zeg scheer de mensen die wel smaak hebben ff allemaal over 1 kam :) Ik zoek ook in Japan hoor :D
JAJAJ daar kun je ook wel eens hele leuke dingen kopen ja, een maat van mij heeft er hele mooie BC RICH USA gitaren vandaan, er zitten dar trouwens een paar mega collectors die alles overhebben voor bepaalde gitaren (Ook een paar DEAN collectors), als die gekken gaan bieden pak dan maar in!
Het grappige is dat die Japanse reaks vaak niet eens kunnen spelen!
kleine handjes he :) Maar het feit dat je zegt "hele mooie BC RICH USA gitaren" bewijst al weer dat je niet echt getuigt van smaak :D :D :D
Oh god, aargghhhhh.......idd dit getuigt niet echt van smaak...
nee zet alsjeblieft eeens een Jem naast een Mockingbird supreme en vergeljik het vakmanschap, alleen de neckjoint al.......
Nou ja als je dan perse zo'n ding wil... :-D :-D
weet ik het goed gemaakt: jij zorgt dat ik mijn Jackson kwijtraak voor een goeie prijs....en voor dat geld koop ik een DEAN van jou.....en dan kan jij weer je geliefde V kopen...
Strak plan toch ?
en zorg ook ff dat ik mijn ESP kwijtraak voor 3 ruggen en dan koop ik geen Dean van jou :P
Een ESP KH 3 ruggen HAHAHAHA, die gaan op ebay.com voor minder dan 1000 EURO! maar goed hier zouden ze verhoudingsgewijs wel iets meer opbrengen, waraom verkoop je hem trowuesn wil je een JEM??? :-D
ik hoop dat je er een goede prijs voor krijgt maar dat is zwaar overdreven, truowens wie wiler nog een metallica gitaar na de laatste CD :-D
Di jackson da's een import zeker, daar krijg je niet veel voor twedehands dat is de pest met die Koreaanse gitaren verlies je altijd dik op...
Als het een USA is kun je er best wat voor vangen!
ja het is een pest al die gitaren het is zooo moeilijk om er mee op te houden....