Dat zal dan een lichte teleurstelling worden, Tuup; je krijgt overwegend zwaar overstuurde geluiden.
Printable View
Ik heb geloof ik nog nooit van een floorboard een preset gebruikt, niet in de laatste plaats omdat ze altijd als bagger klinken, maar ook omdat ik het leuk vind zelf presets te maken en (vooral) ik vind dat je je apparaat goed moet leren kennen, zodat je eigenlijk alles wat je in je hoofd hebt ook daadwerkelijk kunt uivoeren qua sounds en opties
Mijn tactiek was, hoor je in de verte een mooi soundje, skip die preset dan van modulatie, galm en delay, en voila lekker lekker. :)
Ik heb gewoon een hardvochtige hekel aan menuutjes spitten en instellen.
Speel al meer dan een decennium voornamelijk akoestisch, en sluit ik een amp aan dan speel ik clean.
Juist nu wel zin om weer eens wat herrie te maken (met hoofdtelefoon natuurlijk).
Dus wordt dit niets, dan kijk ik naar iets heel anders, dan gaat mijn AC4 er misschien uit voor een JC22.
Ik speel thuis idd ook zo goed als altijd onversterkt
Ik heb er een aux/bluetooth transmitter bij besteld voor mijn bluetooth hoofdtelefoon, kan ik ook op mijn piano prikken, kan ik lekker de beest uithangen wanneer ik in nachtritme verkeer.
Eerste indruk is wel positief.
I.i.g een stevig ding.
Ik kan er eigenlijk redelijk intuïtief op vooruit v.w.b. pre sets selecteren & tweaken.
Het klinkt en voelt niet als een amp, maar om in stilte wat te kutten gaat 'ie het voor mij wel doen, vermoed ik.
Qua geluid?
Er komt geluid uit.
Weet nog niet of ik zin heb om er verder in te duiken dan dat.
Mss loopertje nog ff uitzoeken. :)
Ja, good fun.
Drummetje, looper, ennuh je kan het met 3 noten afronden als je wilt, maar er zitten ook wel waarheidsgetrouwe standjes op.
Ben eigenlijk aangenaam verrast.
Interface is ook prima, eenvoudig om mee aan de slag te gaan wanneer je eens wat met jezelf wilt jammen.
Een ander ding dat ik niet verwacht had is hoe het net als een echte amp samenwerkt met.je gitaar.
Mijn Mustang komt er lekker door op eigenlijk alle standjes wel.
Bedenk, I'm a n00b op dit soort spul, lange aversie voor gekoesterd.
Pragmatisme wint.