-
Ook dank je wel Dweezman! Er komt binnenkort eveneens een nieuw tannhauseralbum aan.
Ik heb altijd breed geluisterd, heb niet het gevoel dat mijn luistergedrag veel veranderd is eigenlijk. Hoewel ik niets meer terugvind in de gothic die ik in mijn tienerjaren massaal verslond.
Heb wel geleerd dat ik humor en muziek een moeilijk huwelijk vind.
-
Eens, vind dat ook. Zappa wellicht,maar meestal niet een prettige combi
-
Groot Zappa-adept. En ja, da's vaak niet grappig, eerder cynisch. Gezelligheid en muziek vind ik al lastig worden. Al snap ik muziek als dienstverlening op feestjes wel weer. Maar om naar te luisteren, mwa. Mss zit daar m'n diepgewortelde ska-probleem ook wel. Met je olijke koksbroek.
-
Humor I dunno.
Wat ik wel bij mezelf merk is dat ik sinds een poos wat meer de vrolijke noot speel, wanneer ik zit te pielen.
Ontroeren of spanning opwekken was vroeger de insteek, nu spelen reuring en wat savoire vivre ook een belangrijke rol.
Is ook gemakkelijker, minder serieus, gegeven mijn kwaliteiten misschien daarom.
Denk ook dat introductie van ukelele een rol speelt erbij.
-
Ik hou juist van humor in muziek. Het hoeft allemaal niet altijd zo serieus.
-
Ik geloof eigenlijk vrijwel onvoorwaardelijk in wat Mr.Fingers en Kim zeggen.
Fijne gasten allebei.
Mag to ook wel eens worden gezegd.
O ja en Tuup niet te vergeten. En Pepe. En…….
Vriendelijke groet, Gus;
-
Tja, ik zou willen zeggen dat dat niet betekent dat ik geen gevoel voor humor heb.
Maar dat ontkennen mijn kinderen.
Dagelijks.
Meermaals.
Met klem.
Dus ja, neen.
-
;-)
Tof dat er nieuwe muziek komt. Hoor graag of jullie ook eens in Noorden van NL komen, ben ik er bij.
-
-
Heb geen Spotify mag maar paar sec luisteren. Klinkt naar meer. Doe s YouTube of iets anders?