Zo dan.., dat is allemachtig mooi geworden, in alle opzichten!
Printable View
Zo dan.., dat is allemachtig mooi geworden, in alle opzichten!
Mooi stukje werk.
Erg goed! Ik was eerst naar de eerste pagina terug gegaan maar de eerder geposte opnames waren helaas al verwijderd. Ik had graag nog even before/after willen horen. Maar hoe dan ook, klinkt super! Je gitaar ligt mooi in de mix en klinkt erg warm. De drums staan er ook zeer mooi op. Maaruh....geen band meer maar Eva solo nu? Bekt dat lekkerder of is het commercieel aantrekkelijker nu?
klinkt erg goed! leuk liedje leuke clip enz. :)
Zo mooi dat sommige partijen echt zacht zijn gespeeld.