Heeeey gasten,
ik heb ook een ibanez, owkee een vrij goedkope, maarjah ik speel dan ook nog niet zo lang, als ik weer een gitaar koop, koop ik weer een ibanez!!!!Ik heb nu een koreaanse EX.Owjah hoe kan je plaatjes hierop zetten?
mzzls
Printable View
Heeeey gasten,
ik heb ook een ibanez, owkee een vrij goedkope, maarjah ik speel dan ook nog niet zo lang, als ik weer een gitaar koop, koop ik weer een ibanez!!!!Ik heb nu een koreaanse EX.Owjah hoe kan je plaatjes hierop zetten?
mzzls
Je kan hem als link hier opzetten. ALs je een webcam heb kan je een fotot maken en hem dan op internet zetten.
Oke , mijn Ibanez spulletje dan .
Zwarte JS 100 met LO-Pro Edge , Di Marzio pickups en Parelmoer PRS vogel inleg in fretbord.
Cosmic blue RG 470 met LO-PRO Edge en Pearl Nickel Jem Slagplaat.
Dat is een mooie gitaar! Ik ga als ik ooit genoeg geld heb ook eens ene js kopen. b.t.w. Kennen jullie de ibanez dtx (destroyer)??? ik vind hem echt vet! Wat vinden jullie ervan??
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-02-22 19:04 ]</font>
Ik heb een Ibanez JEM90HAM (zie http://www.jemsite.com/axes/model/jem90ham.htm) en da's de mooiste Ibanez (en best klinkende) plank die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Niet voor iedereen maar je valt wel op. Verder heb ik een Ibanez Doubleneck uit het midden van de 70'ies. Ook errug apart. Daar ben ik nu mee aan het sleutelen. De top wordt bladgoud, andere elementen erin, enz. Binnenkort koop ik de UV777BK, de 7-snarige Vai-Universe (met de piramide onder de brug en in de hals). Voor het betere breekwerk zullen we maar zeggen. Ik speel mijn plankjes over het volgende systeem: Korg DTR-2 racktuner, H&K Access buizenpreamp (beter dan MESA Triaxis!!!), Marshall JFX-1 effectunit, Marshall 9200 2x100 Watt buizenpoweramp en als laatste een standaard Marshall 4x12 1960. Waanzinnige krachtige vette sounds, vooral dankzij de Ibanez met zijn supergeile Evolution-elementen. Echt, als je je Ibanez, maakt niet uit welke, wilt upgraden, gooi dan die elementen erin. Beste die ik ken. DiMarzio is zowieso te gek. Oh, ik ben trouwens nog op zoek naar zo'n oude JEM, een fluor-groene of -gele (met piramides in de hals). Dus als je nog wat weet......
Hee, leuke ideeen opgedaan hiero, maare, helemaal vergeten, ik heb een JS-100. Wat kost eigenlijk een setje Evolution? En ik ben vergeten wie het was, maar iemand had PRS inleg in zijn JS 100 hals gemaakt? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die twee dingen lijken mij ook wel geinig om erin te zetten.
Evolutions kosten 106 euro p/stuk (www.voxhumana.nl)
maar paf pro + FRED schijnt de ideale combinatie te zijn. of misschien een superdistrtion ofzo.
Ik heb een Ibanez CN100. Afgezien van alle knoppen (toon, volume en stem) heb ik alles kunnen redden; de vorige eigenaar was er niet zo zuinig op.
Na enig schrobben, poetsen en afstellen is een heerlijk bluesgitaartje geworden in combinatie met een Koch Twintone.
Wel loodzwaar als ik 'm vergelijk met de meeste nieuwere gitaren, maar dat went snel.
Ik heb een 20 jaar oude artist.
zwart met parelmoeren inleg.
zeeer fijne gitaar dus.
Ik heb nu een Ibanez GRX40. Veel lekkerdere sound en looks dan een Squier strat.