ik heb een paar keer het filmpje bekeken.
En eerlijk gezegd vind ik de rooie wel een mooie gitaar.
En er mag wat mij betreft nog wel iets meer chroom op.
Maar voor dit geld is er natuurlijk wel veel moois te koop.
Printable View
ik heb een paar keer het filmpje bekeken.
En eerlijk gezegd vind ik de rooie wel een mooie gitaar.
En er mag wat mij betreft nog wel iets meer chroom op.
Maar voor dit geld is er natuurlijk wel veel moois te koop.
Hier is uw verlosser..... mijn Gibson SG Special 60's tribute (met slank halsje) heeft geen last van neckdive.. maar die heeft P90's en geen binding aan de hals. Daarnaast heb ik een tijdje geleden een tweedehands Tokai SG gekocht om te verbouwen (volgend project); die heeft Humbuckers en binding en geen last van neckdive........
Klopt.... die blauwe SG dat was de SG van Michael Bruce... de andere gitarist bij Alice Cooper in die tijd was Glenn Buxton.. bespeelde ook een SG maar dan een witte.... IK was destijds (en ben nog steeds wel) fan van de muziek van AliceCooper ut die jaren maar dat werd niet serieus genomen want het draaide allemaal om de show..
SG is niet de best ontworpen gitaar ever qua gewichtsbalans (locatie strapbutton en de dunne body). Maar daar heb je alleen last van als je een exemplaar hebt met een lichte body icm een stevige hals. Mahonie comes in all kinds of gewichtsversies, dus dat is uitproberen per exemplaar. Zelfde geldt (in mindere mate) voor tele's. met de langere upperhorn van de strat was dat probleem opgelost.
Ja, dat zei ik dus, stagelight.
Wel erbij blijven he!
Over bling SG gesproken, dit is er echt eentje
https://www.facebook.com/MusicOnTheL...7474737581042/
Die van Billy vind ik ook tof! Jammer dat er daar maar 2 van zijn. (...en allebei in bezit van Billy)
Magnatone heeft daar ook een mooi rijtje amps mogen leveren. (Hoezeer ik ook fan ben van Billy, die kleuren kunnen echt niet!)