Tnx!
Overigens weten we niets van het patch-level af, dus misschien is het allemaal wel gefixt.
Maar ik vermoed van niet ;)
Printable View
Zeker, denk er vaak met weemoed aan terug als bill gates me probeert te overtuigen dat ik op MIJN pc geen toegang heb tot een bepaalde map op MIJN disk. De gebruiksvriendelijkheid hield op bij XP en moet me nu in allerlei bochten wringen om ergens bij te komen. Tijd om over te stappen maar dat is niet eenvoudig na 26 jaar microsof.
Heb ik hier al verteld dat ik levensgevaarlijk ben?
Ik heb een Mac.
https://software.opensuse.org/421/nl
Dvd downloaden installeren en ik denk dat in 9 van de 10 gevallen er geen problemen zullen zijn, ook niet met meerdere monitoren.
loop je ergens vast vraag maar raak.