Mandylion vind ik geweldig...draai die nog regelmatig. Nadat ik strange machines hoorde heb ik meteen de cd gescoord.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Printable View
Mandylion vind ik geweldig...draai die nog regelmatig. Nadat ik strange machines hoorde heb ik meteen de cd gescoord.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dit is precies wat ik bedoel!
En ik denk dat dit vooral te maken heeft met hoe het voor het publiek klinkt vs. hoe het klinkt als je als muzikant luistert.
Zo had ik een tijdje geleden de Band of Gypsys CD op torenhoog volume gedraait, wat ik altijd wel een goede CD vond, en zeker met geniale momenten, maar toen het volume echt hoog stond en ik me voor kon stellen hoe het publiek het toen ongeveer moet hebben gehoord, toen pas raakte de muziek me echt, kippenvel momenten gewoon. En dan zingt ie niet eens altijd strak in de maat of loepzuiver of zit het strak in elkaar, maar gewoon het pure front wat zij naar voren brengen is gewoon... geweldig :O. (naar mijn mening dan)
Ik word altijd heel onpasselijk van die vibrato in de stem van Vedder.
Sent from my iPhone using Tapatalk