Gaaf hoor, heb je dat kopfineer met een fohn gebogen?
Printable View
Gaaf hoor, heb je dat kopfineer met een fohn gebogen?
Hodverdomme..*, prevelde hij enigszins verbaasd en opgewonden bij het zien van -en vooral luisteren naar- het filmpje.
Tee.
*West-Vlamingen spreken de G niet uit
Goddamn, oigun, mooi ding !
Dus dan wil het zeggen dat je de w/z/w slagplaat van een 0,4mm dikke toplaag hebt voorzien? Hoe heb je dat gelijmd?
Net een nieuwe supro slagplaat gemaakt met tigerstripe, ook op een stuk w/z/w slagplaatmateriaal.
Met de pickguard adhesive sheet van stewmac. Het is niet zichtbaar, maar er zitten toch wat foutjes in, en ik vond het moeilijk handelbaar ...
Jou ervaring?
s.
Die input! Ondersteboven binnenstebuiten. I love it!
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...07662015_n.jpg
Mooi ding. Welke opname geeft deze gitaar nu het beste weer?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AZLATM7O.jpg
In de krant..
Was ie dat toch! Ik vond hem al veel op jouw gitaar lijken toen ik het zag :).
Mooie publiciteit.