-
Hey mensen! Dankzij dit topic ben ik achter de muziek van Navarone gekomen. Vet bedankt daarvoor! Vandaag stonden ze op Oranjepop in Nijmegen. Ik was aanwezig! Als dank heb ik een filmpje van hun op youtube gezet met een cover van Deep Purple - Sweet Child in Time! Met op de Hammondorgel Robin Piso (toetsenist van DeWolff). Het was echt dik!
https://www.youtube.com/watch?v=L_jUiQDCncc
-
-
-
Gisteren eindelijk Navarone live gezien. Goed hoor en lekker enthousiast. Uiteraard de CD ook gekocht.
-
Over twee weken staan ze in Breda op het gratis festival "Breda Barst", daar ga ik weer eens kijken.
Is daar nog wel meer leuks te zien trouwens.
-
De mannen zijn behoorlijk druk geweest en hebben een aantal zeer vette gigs gedaan. Sziget bv.. hoe gaaf!! Ze hebben vorige week weer een kapelsessie gedaan en beginnen weer aan een kleine tour..
We gaan weer!!!! Ik support die gasten waar ik kan.. Het is een ECHTE band.. veel lol en talent.. overal waar ze spelen.. KNALLENDE RESCENCIES!! Op Sziget werden ze de ontdekking van de dag genoemd..
Gaaf voor die gasten!!! Ze hebben de gun-factor ook zo mee.. hele sympathieke jongens! Ik heb ze nu een aantal keren ontmoet en dat was erg cool.. lekker relaxed en erg aardig.
-
Ik ga ws. weer naar ze in de melkweg eind november. Heb er ook wel weer 's zin an!
-
Nog een weekje voor het akoestische optreden en volgend jaar het meer grunge georiënteerde nieuwe album. Ik kijk er naar uit.
-
https://www.youtube.com/watch?v=V_hKSR2x-aY
Eerste single van het nieuwe, aankomende album
:listen:
-
Zag 'm ook op FB voorbijkomen.. Lekkâh weer! :D