6 Punten :)
joehoe
En wederom een mooie winnaar dit jaar
Printable View
6 Punten :)
joehoe
En wederom een mooie winnaar dit jaar
Toch hartstikke blij met mn 9 punten, 8 meer dan 2 jaar geleden en dat was dezelfde gitaar. Wel meer deelnemers volgens mij, maar nog steeds!
jeeej 21ste plaats:) ik ben erg tevreden:D
De eerste keer met deze gitaar werd hij zevende, nu veertiende. Dat zijn toch goede resultaten voor een verkoolde studio :D
Gefeliciteerd aan heel de top:ok:
Speciaal aan Bass Blom als eerste verliezer:crazyhappy:
:cheerup: :seriousf: :cheerup:
Mijn inzendig van vorig jaar kon ik natuurlijk niet evenaren, en het valt me alles mee wat mijn speeltje nog voor puntjes bij elkaar heeft gesprokkeld!
Alle medestemmers van harte bedankt: Eerste plaats in de uke-categorie! :cheerup::cheerup::cheerup:
(Nou was de kans daarop ongeveer 50%, dus... :sssh:)
Wat ik me alleen nog afvraag, is of mijn "Bruichladdich Rocks"-projectje hoger had gescoord. Misschien een leuke voor de volgende editie!
Ja, weer heel leuk. Ik geloof wel dat niemand uit de top tien in mijn lijstje zat :) Maar ja, de volgende keer beter! Is er ook een prijs voor iedereen die z'n lijstje helemaal juist had :p ?
Bedankt voor het werk dat je erin stopt, Badman!
ja wat was mijn lijstje ook alweer?
mijn lijstje..
10 Brewskie
9 keef
8 humbucker
7 sjors93
6 H.Huisjes
5 aaronstonebeat
4 Cageman
3 Ike57
2 toaster
1 Hendriks
kan me voorstellen dat daar e.e.a. mis gegaan is, bedoelde ik nu standen of punten? dat mocht badman dus maar uitzoeken bij mij en wellicht ook bij een aantal andere lijstjes die ik langs zag komen :D
moet er zelf ook weer even naar zoeken hoe ik het bedoeld heb :seriousf: