donders... heeft deze lang op MP gestaan?Ik dacht dat er wel een 'massief' geschilderde op stond (BAJA) maar hier zie ik opeens wel een subtiele tekening van 't hout?
bullocks :)! gefeliciteerd Mac!
Printable View
donders... heeft deze lang op MP gestaan?Ik dacht dat er wel een 'massief' geschilderde op stond (BAJA) maar hier zie ik opeens wel een subtiele tekening van 't hout?
bullocks :)! gefeliciteerd Mac!
Nee ze heeft niet lang op MP gestaan, wel heel veel onzin reakties gehad.
Hij was na een korte tijd al zat van marktplaats en heeft de advertentie verwijderd. Hij stond nog wel op speurders maar daar krijg je nooit veel reakties, althans dat is mijn ervaring.
Ondanks dat ik er geen gas voor had vond ik het nodig om deze te kopen. Het was de nieuwsgier die de trekker overhaalde ik kon niets anders dan toegeven. En nu ben ik blij dat ik het gedaan heb. Dus als je de kans krijgt zou ik het niet laten.
Ik heb het ook eens gedaan met een mex stratocaster maar die heb ik maar even gehad, bleek echt een rot gitaar te zijn. Nu heb ik nog wel een strat maar dan een mex body gecombineerd met een warmoth hals. Die is wel te gek.
Mooie gitaar hoor. Bijna net zo mooi als die van mij:
http://i109.photobucket.com/albums/n.../DSC_3224a.jpg
En idd, die mooie hals hebben ze allemaal. :ok:
http://i257.photobucket.com/albums/h...R/DSC04908.jpg
Het lijkt erop dat de A-snaar net naast het sleufje van het zadeltje zit?
Mooie foto's, altijd goed met dat tuinhout erbij. :ok:
Ach glad vergeten om de Blues deville er achter te zetten. Nothing beats a tweed amplifier :D
Die A snaar zit nu op z'n plek, ik had het ook door. De aktie heb ik nog een beetje verlaagd.
Tuinmeubilair & gitaren schoppen kont :D
Ik kan mij voorstellen dat door sommigen die typische schakeling er uit word gehaald. Zeker op een amp met fender karakteristiek, jedoch op de ENGL is het best gaaf en wat er aan laag ingeboet word draai je er zo weer in.
Ik laat hem dus maar zo.
Welke Tele heeft je voorkeur nu?
Of hebben ze alle 5 hun eigen sterke punten?