Ik moet wel even kwijt dat ik die begrippen HNGD, HNAD, HNGD, HNWhateverD uiterst irritant vond, dus hulde aan de moderators om die regel in te stellen. Nu alleen nog even een duidelijk plek vinden voor alle regels en dan is er weer pais en vree.
Printable View
Ik moet wel even kwijt dat ik die begrippen HNGD, HNAD, HNGD, HNWhateverD uiterst irritant vond, dus hulde aan de moderators om die regel in te stellen. Nu alleen nog even een duidelijk plek vinden voor alle regels en dan is er weer pais en vree.
En een aannvulling op Niels:
Ik ga echt niet het 600ste Maya LP HNGD topic openen, want dat interesseert me dus echt helemaal geen zak, ongeacht van wie dat apparaat dan moet zijn.
Vandaar dat de titel handig kan zijn. Zie ik bijv. een Eggle Berlin Pro staan, dan vind ik dat wel were leuk om te lezen.
Epi Valve junior, kleine Blackheartjes etc.. boeien me ook niet... De titel is al een filter voor de lezers.
Stel je voor dat cdhoesjes in de winkel allemaal hetzelfde waren. Moet je Bauer en Weber aanhoren om te ondekken dat dat niet is wat je zoekt.
En domme topictitel getuigt van gebrek aan respekt voor de lezer.
Ja, we kunnen het wel ergens in de regels zetten. Niet dat die ooit gelezen worden, maar dan is het officieel.
Modereren gebeurt veel meer op basis van gezond verstand dan met starre regeltjes, het is toch duidelijk dat een slechte topictitel het forum onoverzichtelijk maakt? Maar als hetzo nodig moet, dan leggen we het keurig vast, en gaan we gewoon door met het wijzigen van topictitels.
Ik snap echt niet waar sommigen zich zo druk om maken. We proberen alleen de boel een beetje leesbaar te houden voor mensen die hier de zoekfuntie gebruiken. Dus niet de lutsers die alles lezen, ongeacht wat er in de titel staat.
Is toch logisch, dan blijft het een beetje netjes. Je veegt toch ook je reet af om je onderbroek netjes te houden?
Holy crap. Lijkt wel of sommigen alles aangrijpen om kritiek op te geven. Get a life!
Tho, je snapt het niet helemaal denk ik. Je mag vanalles bedenken als het maar een beetje duidelijk en begrijpbaar is.
Als iemand in een post geen leestekens, geen hoofdletters etc. gebruikt krijgt ie dat van bijna ieder lid te horen. Willen we de titel een beetje duidelijk hebben, is het ineens niet goed. Schiet mij maar lek.
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken:D Persoonlijk ben je als topicstarter alleen maar gebaat bij een goede topictitel, omdat er dan waarschijnlijk meer mensen geneigd zijn je thread te lezen. misschien moet een duidelijke titel inderdaad maar eigen verantwoordelijkheid zijn.
Ik ben het met Bram en Tho eens dat de moderators hun hoofd in hun aars hebben. Dit forum is een dampende hoop stront geworden.
Zie ook discussie zoekfunctie en "belasting server" (laat me niet lachen!).