Bij mijn weten wordt daar nog steeds de neus opgehaald voor alles buiten klassiek en Jazz
Printable View
Ibaaa... Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor ;) Doe niet zomaar wat. Ik ben daar op een open dag geweest. Er is een heel aparte opleiding voor popmuziek. Je het Klassiek, Jazz, Lichte muziek en Pop.
Ik kan me nog de open dag herinneren van de shool waar ik als brugklasser heen ging. Ik speelde toen alleen maar computerspelletjes. Heb op de school zelf toen nooit meer een spelletje gezien :(
tzal wel een soort trauma zijn of zo. In ieder geval heel veel succes met wat je ook gaat doen, hoewel ik denk dat je zonder toch beter af bent. Mijn gevoel bij muzikanten van het conservatiorium is toch dat ze allemaal op elkaar gaan lijken (in jouw geval zeker niet qua uiterlijk ;) ). En als ik dan verhalen hoor van mensen dat ze zeer weinig met het bespelen van hun main instrument bezig zijn en veel meer met randzaken... :)
klinkt gewoon fijn zo! Luistert lekker weg. Heerlijke stem heeft je zangeres trouwens, yummie :rockon:
ff by the way is het niet gewoon Jacqueline Govaer die zingt of wat :mmmm:
Erg goed bezig, met better man als mijn favoriet (en wat een goede garageband simulatie dan..)
@ savale: Thanks! En nee, het is niet Jacqueline. Lijkt het ook niet echt op toch? Ze is wel door d'r beïnvloed, maar ze heeft wel d'r eigen geluid vind ik.
@ New Deep: Ja klinkt helemaal niet verkeerd toch!
Het eerste liedje (reread my letters) heeft de riff van IN BETWEEN DAYS van the Cure :-)
Vast express gedaan
Nee! Ik ken eigenlijk niks van The Cure. Ik ga even luisteren :)
Ik herken het eigenlijk niet. Het staat ook niet in dezelfde toonsoort. Enige overeenkomst ie eigenlijk dat het de hele tijd I IV is qua trappen (volgens mij).