Is Boutique niet gewoon een marketing kreet? Doelgroep marketing dus , maak het duur en exclusief en de kopers komen wel , het moet natuurlijk wel een bepaalde kwaliteit zijn.
Printable View
Is Boutique niet gewoon een marketing kreet? Doelgroep marketing dus , maak het duur en exclusief en de kopers komen wel , het moet natuurlijk wel een bepaalde kwaliteit zijn.
Zonder doelgroep geen marketing, en dus ook geen boetiek amps, lijkt me logisch.
Als je het vergelijkt met Boss pedalen, die zijn zeker niet boetiek, maar er is ook een (veel grotere) doelgroep voor, en dus ook een goeie marketing.
Die Joey de Massa (of hoe heet die gast?) is toch niet te filmen onieda. :crazyhappy:
http://www.rolandus.com/flash/player...demo_video.flv
Edit: Johnny de Marco dus. :)
oh wat een wanker is dat....
ps: ik heb via jou youtube je cover van more than a feeling beluistert: nice one! fijne tone! Via je youtube kwam ik uit op andere songs van Boston, en ik moet zeggen: :rockon::rockon: moet dus eigenlijk jou bedanken voor 'boston' :D
Hehe, geen dank, en bedankt voor je compliment. :)
Had je nog nooit van Boston gehoord?
Dat was toch best een populair bandje in de 70's.
In de 80's hebben ze ook nog een paar hitjes gehad, maar zo groot als ze in de 70's waren, zijn ze nooit geworden.
De meeste mensen vinden die muziek natuurlijk oubollig en gedateerd, en gelijk hebben ze.
Ik vind het nog steeds gaaf, maar ja, ik vind Ding a Dong van Teach In ook een goeie plaat, zal ook wel met mijn jeugd te maken hebben. :hippie: :)
Ik vind Mesa en Rivera een beetje tussen boutique (zoals Hook, CMW) en standaard (Marshall, Peavey) in zitten. Het is geen zwart-wit.
@h.huisjes: jawel, ik kende alleen more than a feeling. ik nam nooit de moeite meer te zoeken, maar nu dus wel. :P
Bullshit marketing term.
Treed je ook op met deze amps eigenlijk?