Waarom houdt gibson zich met dit bezig?
Merendeel van de gitaristen is toch niet aan het wachten op een gitaar met midi (?) uitgang of verschillende elektronische snufjes.
Printable View
Waarom houdt gibson zich met dit bezig?
Merendeel van de gitaristen is toch niet aan het wachten op een gitaar met midi (?) uitgang of verschillende elektronische snufjes.
Aandacht. Naamsbekendheid. Noem maar op. En blijkbaar werkt het. :)
Ik vind het overigens een onmundig lillek ding.
Slagplaten/pickup plates doen me denken aan die versierseltjes die op OLP gitaren te vinden zijn. Vind ik persoonlijk redelijk afgrijselijk.
http://www.gregandrewsart.com/Pictur...GuitarsOLP.jpg
Die rode is (edit: vind ik) wel cool. Ik heb alleen geen idee op welk soort gitaar die zou passen. ;)
Gibson had van Ome Fender kunnen leren dat gitaristen ongeveer net zo modern zijn als communisten ( zoek maar eens op in je geschiedenisboek onder CCCP).
Alles wat riekt naar digitaal, extra poorten , USB , automatisch , robot , vernieuwd en andere uitdrukkingen is gedoemd te mislukken.
Een nieuwe kleur top , of paintspray, is het hoogsthaalbare.
Nou inderdaad, dat het piëzo-element op de elektrische gitaar het heeft overleefd mag op zich al een wonder heten, en zelfs dat is voor veel gitaristen al teveel.
Precies. Zes snaren en 21 fretten, de rest is discutabel.
WAAAATTT..? Een nieuwe kleur top of paintspray. Doe niet zo modern, man!!! ;)
22 misschien nog...??
Ik vind het dus drie keer niets om te zien, maar moet toegeven dat ik wel wat conservatief ben als het om gitaren gaat.
Zo, dat is er uit....
Waarschijnlijk had ik indertijd de SG ook niets gevonden, net als Les Paul en dat vind ik nu een juweel om te zien. Er is dus nog hoop.
Gr. C.