fijne kallender
deze komt op mijn kamer
Printable View
fijne kallender
deze komt op mijn kamer
ah voila, da's fijn aan het forum, ik heb net weer een nieuw project gedistillleerd uit voorkeuren van posters: denk dat ik es een Twang King (is eigenlijk een gutt met telespecs, volle body, fender scale) ga bouwen maar met de kleurstelling die hops zo leuk vind: natural look met zwarte bindings. thx folks :)
Gaaf Barno!
I love the Guttlin :hippie:
cool de twang king vind ik nog steeds geweldig. Of in worn butterscotch blond met zwarte binding zou haar ook erg goed staan.
De guttlin bas gooit hier elke keer weer hoge ogen. Zeker nu daar de nieuwe retro gitaarband aanhangt. Past in mijn ogen ook perfect bij de guttlin terwijl ik hem niet aan een andere bas van me zou hangen. Heb nu veel te koop staan op marktplaats dus veel kopers/potentiele kopers over de vloer en hoeveel er ook te zien is op mijn gitaarkamer/man's cave die guttlin ziet iedereen meteen.
De kleur zijn de meningen heel erg over verdeeld. (hate it or love it kleur) maar wat betreft design is iedereen er weg van.
fijn dat te horen Saf, ikzelf vind het seafoamgreen van je bass super. Staat ook op mijn todo lijstje: een thin king met dat groen met witte tierlantijntjes
ik heb juist een kalender op A3 dik papier laten printen (goed idee mv Venco) en laten inringen : juist echt :)
Ik ben weg van die kleur. Heeft je kleurenpickmanager erg goed op de stalen aangewezen. Daarvoor nog steeds mijn innige dank. Wel heel vreed dat onder sommige omstandigheden het bijna blauw lijkt. Wat trouwens ook niet misstaat.
http://i224.photobucket.com/albums/d...unst/Strap.jpg
wow FONKY die strap :))
mijn kleurenpickmanager :) zal de complimenten doorgeven aan mijn dochter
ja, da's een extra bij die bass, het zijn verschillende kleuren voor de prijs van 1, hier is idd veel blauwer dan irl, ook koel :)
hier een sfeerpic van de calender
http://i158.photobucket.com/albums/t...edcalender.jpg
Leuke kalender Barno, maar wanneer komt die Pirelli versie van de Guttlin kalender nou? (slaat alvast een spijkertje in de muur)
Lees de regels van dit forum eens goed....(al ben ik geem moderator maar dan ga je helemaal over de grens...of mijn nederlands moet niet goed zijn...tja dat kan als frys ..)
Commerciele doeleinden / verkoop / promotie
Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:
Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
Het forum gebruiken om klanten te werven.
Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd