ik blijf steeds wel een ticket krijgen maar wel foutmelding =[
Printable View
ik blijf steeds wel een ticket krijgen maar wel foutmelding =[
af ent oe geeft ie nog aan staanplaats, maar idd, die foutmelding
Weet iemand trouwens een plek waar je hierover kan klagen? Heb wat rondgezocht maar zonder succes..
Ik vind dit eigenlijk maar schandalig. Ja, zij verkopen hun tickets en net als eerst zijn nu alsnog 4000 mensen blij met staplekken, maar de manier waarop deugt gewoon niet. Ik heb, net als vele andere mensen, graag om 5 uur willen opstaan om in de rij te gaan staan. In plaats van 'wie eerst komt, die eerst maalt' gaat het nu puur op geluk (wie het hardst F5 kan drukken). En zorg in elk geval dat het online kán werken, met andere woorden, los die idiote foutmeldingen op.
Ik heb AC/DC gemist hierdoor, Metallica, en nu ook Muse. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Muse minder erg vind van AC/DC (Muse komt waarschijnlijk nog wel eens, dan weer een kans. Met AC/DC weet je het niet, oudjes..), maar toch, kom op, dit zuigt ballen!
Aan die woekerpraktijken doe ik sowieso niet mee, dan moedig je ze alleen maar aan om meer in te kopen.. Met andere woorden: ik baal echt flink.
Same here! en het debielste is. als ze gewoon om 10:00 aan het loket verkopen staat er niet eens een rij!
bij tool niet toen ze met hun nieuwe plaat kwamen en met muse vlak na hun laatste album stonden we met z'n 3en bij de fame. en nu het online kan word het een soort van kans spel. het ergste is dat ze het niet gewoon zeggen als het uitverkocht is. "tijdelijk" staat er. dan blijf je f5 drukken.
ik heb me vanmiddag schandalig gedragen aan hun telefoon lijn. maar de telefoon menneer was het alleen maar met mij eens.
ik heb verdomme 2,5 uur lang F5 gedrukt! pas daarna waren de veld kaarten op. ik heb 22keer een kaartje kunnen kopen en elke keer een foutmelding.
muh!
Tja, als je dit topic even goed had bekeken had je donderdagmiddag zonder problemen veld- of zitplaatsen kunnen kopen...
True, maar dan zuigt dit systeem nog wel. Ik las pas gistermiddag over dit concert (ben net terug van vakantie), en de pre-sale was toen al afgelopen/uitverkocht. Ik vind dus niet dat het mijn eigen schuld is dat ik het heb gemist. Dan was het niet zo'n probleem, 'eigen schuld, dikke bult', maar dit is gewoon een idiote vorm van 'onmacht' (hoewel het dan ook wel weer érg dramatisch klinkt..)
pff , je moet marktplaats eens checken..
Waarschijnlijk wordt de helft van alle gekochte kaarten doorverkocht.. belachelijk gewoon.
Ach, ik had om 10:01 netjes kaartjes (4x). De dag ervoor met Rammstein ook (7x, vriend kreeg ze niet te pakken). Je moet gewoon weten hoe je het systeem aan moet pakken. Van tevoren zoveel mogelijk stappen elimineren.
Systeem werkt prima, alleen niet voor de normale huis-tuin-en-keuken-computeraar.
Daarnaast ben ik ook voor het postkantoor hoor, het systeem kan wat slimmer, maar het is ontzettend moeilijk te ontwerpen. Je hebt namelijk 99,9% van je up-tijd enorme overcapaciteit en dan opeens komen er in een paar minten 50 000 man op je site oid.
Over dat 'tijdelijk onbeschikbaar': Dat is heel logisch. Heel veel mensen claimen meteen die kaarten en dan worden ze 10 min gereserveerd, totdat iemand betaald en dan zijn ze weg. Ik heb eergister om 11 uur nog makkelijk kaarten gekregen voor Rammstein (2x omdat een vriend geen internet meer had).
Ik zou mezelf eigenlijk geen normale huis-tuin-en-keuken-computeraar noemen. Daarnaast moet het ook voor de normale huis-tuin-en-keuken-computeraar gewoon goed werken. Niet elke muziekfan heeft een universitaire informatica PhD op zak (niet dat dat zou helpen). (ps: ikzelf ook niet, maar ik ben 18 en opgegroeid met computers, en dan niet alleen maar de games..).
En die foutmelding is makkelijk te verklaren, dat wel. Maar het zou niet mogen. Zij bieden op dat moment kaarten aan, die ik dan "kan" kopen, en als ik ze wil kopen, dan ben ik opeens te laat. Dat is fout. Sowieso het feit dat het een foutmelding is, een 'reserveringsfout'. Geef dan aan dat ik te laat was ofzo. Hoe dan ook: een ouderwetse wachtrij werkt niet, en een online wachtrij is sowieso lomp (wie het eerst zn computer aanzet..).
Wat had ik trouwens van tevoren nog kunnen doen dan? Ik had een account, ik was ingelogd, ik was ruim voor 10 uur op die site. Het enige wat ik nog meer had kunnen doen is een kop koffie drinken om nog sneller F5 (of in mijn geval command+R) in te drukken.
En dat het ontzettend moeilijk te ontwerpen is: ja, natuurlijk. Ik begrijp best dat ze tijdelijk enorme servercapaciteiten nodig hebben die ze normaal niet nodig hebben en dat ze die niet tijdelijk kunnen huren ofzo. Maar dat is hún probleem, en daar maken ze ons probleem van.
Het systeem werkt voor Livenation en Eventim prima: zij krijgen hun kaarten verkocht tegen minder kosten dan met postkantoren (en toch blijven ze dikke servicekosten vragen..) Voor de muziekfans is het echter bagger. Daarom wil ik ergens een klacht in dienen, maar waar dat kan, is ook niet te vinden.
Aan de ene kant ga ik natuurlijk vrij ver alleen maar omdat ik wat pech heb gehad, maar begrijp dat dit het derde concert is dat ik mis en dat ik gewoon onwijs baal terwijl het een paar jaar geleden niet hoefde.
Godsamme, same here..
Heb het van 9:50 tot 11:15 geprobeerd. Zonder succes. Daarna moest ik werken en huppateee, uitverkocht.. Daar ga je..
Superkut.
Ik ga via-via proberen aan een kaart te komen zonder bankroet te worden:P..