Is een totale head, toch? Als ie een line out heeft zou dat moeten werken.
Printable View
Nog een clean clip van de Jackson. Erg slecht gespeeld, maar het gaat om het geluid. Het volle hoor je alleen niet echt terug op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=OPBKqypv0vw
Via Youtube valt er inderdaad weinig warms te ontdekken. Kun je geen clips maken met microfoon, of zelfs line out?
Ik denk overigens dat de definitie van de sound die ik zoek "rauw, strak en warm" moet zijn. In de overdrive dan hè. Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is en waar ik dat zou moeten zoeken.
Ik ga morgen proberen wat de DS-1 voor (of na) m'n preamp met m'n geluid doet en dat laat ik uiteraard weten. En ik ga maar eens een heel klein beetje op zoek wat mijn ideale geluid is. In ieder geval een mahoniegitaar met humbuckers (mijn PRS SE Custom klinkt echt super).
(ps: DUIZENDSTE POST!)
He,
Ik heb de mesa boogie pre amp aangeschaft omdat dit een complete buizen bak is.
Clean vind ik echt super klinken en ben bezig deze te combineren met mijn andere pre amp.
Ik heb nog geen opnames vande de mesa boogie.
Persoonlijk denk ik dat je voor een mooi vol clean geluid een pure buizen pre amp moet hebben hier zit veel meer dynamiek in en als je dit combineerd met een mooie stereo chorus maak je het geluid nog voller.