Ja zo vind je nog ns wat. Vergelijk de Jack chassis van jouw site met die van Thomann.
Dat dekt volgens mij de verzendkosten al sowieso :P
Printable View
Ja zo vind je nog ns wat. Vergelijk de Jack chassis van jouw site met die van Thomann.
Dat dekt volgens mij de verzendkosten al sowieso :P
Ik heb m'n lijstje nu wel zo'n beetje af. Als het kan bestel ik het liefst bij die site ook m'n netsnoer. Is dit geschikt? Het is 3aderig en 1,5mm2, wat volgens m'n pa de bedoeling is. Of is 2,45 euro per meter te duur? Ik heb een metertje of 10 nodig.
Als ik het vergelijk met de driemeterkabel die ik in eerste instantie als main power wilde aanschaffen is dit natuurlijk een schijntje. Maar ik zit nu voor alleen m'n power wel al op 50 euro...
Man,
Ik heb een standaard Schuko - IEC kabel besteld via m'n oom (groothandel) en dat kostte me voor 10 meter €6.80,- Je moet even wat beter zoeken :P.
Ja dat lijkt me ook. Ik vind het al zo raar dat ze bij die site alleen dat soort kabel hebben. Maar ja, het is een audiokabel.
Misschien heb ik in de studio nog een verlengkabel liggen die door kan. dan heb ik een meter of 10 aan behoorlijk dikke kabel én twee stekkers. Een male en een female. De male zou aan m'n main power draad kunnen (en dus blijven zitten) en dan hoef ik nog maar 1 female aan te schaffen (voor m'n poweramp en mixer zijn beide eentje nodig). Het zou me 30 euro schelen op het huidige plan. Hopen dus dat die kabel lang genoeg is.
Bij Conrad hebben ze dit soort kabel voor +- 70 cent per meter :P. Als het idee van de verlengkabel niet doorgaat kan ik ff bij praxis o.i.d. kijken (Conrad heeft te hoge verzendkosten voor alleen kabel).
Bij conrad is de verzending gratis boven de, ik meen, 20 euro?
Dat klopt. Maar daar kom ik dus niet aan :). Niet meer iig. Maar als ik die kabel heb liggen is het ook niet nodig.
Die kabel uit de studio is wel érg dik. Vast 2,5mm2. Is dat erg?
Dan kan 'ie meer trekken!
Haha. Ja ik denk dat ik dat gewoon doe. Heb ik ook alvast 2 pluggen gereed (scheelt 2 tot 3 tientjes) en hoef ik 2 verbindingen niet zelf te maken. Zaterdag ff ophalen :)
Wat vinden jullie trouwens van blindplates? Viel me opeens op dat Ieme zoiets achterin heeft staan:
http://i348.photobucket.com/albums/q...7042009568.jpg
Ik vind het wel héél strak. Is het ook praktisch? Áls je iets moet veranderen ben je wel wat langer bezig. Maar het ziet er wel een stuk netter uit. En die plaatjes kosten echt geen drol.
ik weet alleen nog niet of ik onder de backplate met connectors wil, dan 2HE ventilatie en dan 3 HE zwart, of 1 HE ventilatie, dan backplate en dan 4 HE zwart
Ik heb nl een vrij zware/grote adapter liggen en ik weet niet of dat goed past (maar ik heb wel genoeg plekjes over van de plate). Wat raden jullie aan?