-
nederland Muziek is eem erg goede winkel, ze reparen er gitaren en nog veel meer instrumenten (keyboards, drums) en hebben een groot assortiment Gibsons. ok, ik mis wel een paar merken, zoals Hamer en Danelectro maar de service is goed en ze kijken je niet de winkel uit als je enkel kijkt en snaren koopt.
-
Bovendien is het in almere :wink:
-
In Almere is er maar een goede winkel...guess which one...
Woon jij (ook) in Almere Jimi Hendrix?
-
Neen, ik bedoelde: jij vindt het natuurlijk ook een goede winkel omdat het vlakbij is.
Om dezelfde reden ga ik naar feedback utrecht.
Trouwens, Rectifier, ze krijgen komende maand de Knucklehead reverb binnen! yoho
-
dat is een rivera toch??is wel goed spul.
kent iemand trouwens die vht pittbull amp??
die zie je bijna nergens staan als die je ziet die moet je proberen! koopen zou ik niet doen teminste niet als je minder dan ƒ6000,00 op zak hebt(alleen 1 top)
-
Ja, ik heb een keer een test gelezen in dat kutblad de gitarist. Maar daar maakten ze natuurlijk weer 'grappen' over 2e hypotheken en een roadie die je dr bij moet krijgen om hem te tillen.
Ik moet trouwens minimaal 3 kanalen hebben, had die pitbull dr niet 2? nou ja, ze ziet ze toch nergens, ik denk dat ik toch maar voor rivera ga...
-
weet je dat 75% van de artikelen uit de gitarist regelrecht vertaald wordt uit het Engels bald? vooral de intervieuws met buitenlandse artiesten. De Gitarist is een stom pamfletje vergeleken met the Guitarist.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kitaarhiero op 2001-09-23 17:25 ]</font>
-
En vertalen uit het Engels gaat ze bovendien niet bijster goed af. Dat doen ze volgens mij zelf.
-
The American Guitar Store is echt een goeie winkel. Vooral de klantvriendelijkheid en de kennis. Als jij een speciale gitaar zoekt kijken hun de beursen voor jouw af.
-
Ik las laatst nog een Gitarist van een paar jaar geleden met een test van de VHT pitbull combo. Ze zeiden dat ie loodzwaar was maar hij was het geld wel waar. Ik weet het niet,ik ken maar één gitarist die een VHT top heeft en die ik heb gehoord.
Joost Vergoossen, die speelt bij Ilse de Lange in de band en die heeft verder wel een leuke sound. Als je de forums op Harmony-central leest hebben bijna alle gitaristen daar die een 19" rack hebben een VHT eindtrap in hun rack. Zal wel goed zijn!
Trouwens Jimi,ik zit met smart te wachten op de Sukkelhead. Duurt wel lang trouwens en de midicontroller sturen ze na,of niet???
Rivera is erg goed,kwa afwerking en sound.Wordt errug onderschat!