Leuk, zo'n Gibson superstrat.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat Fender met een Les Paul achtige komt...
Printable View
Leuk, zo'n Gibson superstrat.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat Fender met een Les Paul achtige komt...
ik vind hem wel vet, net zoals de maple les pauls en de tribal v!
Sjezus elke keer als iemand hier een nieuwe Gibson post, hetgeen de laatste maanden toch geregeld gebeurt, heb ik er altijd zo'n net-niet gevoel bij. Ik vind het absoluut fijn dat ze proberen te innoveren, want je kunt ook als Gibson zijnde natuurlijk niet voor eeuwig blijven teren op enkel en alleen dezelfde LP, maar wat ze steeds uitbrengen heeft 'het' gewoon niet! Daarbij is het vaak nog kenkerduur! Misschien moeten ze eens wat minder snel dingen uitbrengen en wat meer onderzoek steken in wat gitaristen nou echt willen.
In C stemmen en raggen, ik zie 'm wel zitten hoor:ok:
Persoonlijk vind ik hem echt lelijk. Maar er zal ongetwijfeld een markt voor zijn.
Gibson probeert op het moment op allerlei manieren verschillende dingen in de markt te zetten. Gelukkig blijft de normale Les Paul, de SG en de ES modellen nog steeds leverbaar.
Prachtig, ik zou hem meteen kopen als ik er het geld voor had. Alleen de elementen zou ik met gewone nickel-kapjes veel mooier vinden.
Slagplaat en elementen zijn gemakkelijk aan te passen natuurlijk.
Wat een lelijk, goedkoop ogend kutding zeg, BAH!:mad:
De design afdeling van Gibson moet blijkbaar elke keer wat nieuws maken, maar ze maken geen gitaren meer met een tijdloos ontwerp. Ik snap het doel van deze gitaren niet echt. Moeten ze gewoon maar uitbrengen om hun baantje te houden?
Het zijn die mee gekleurde elementkapjes die het er zo speelgoed achtig uit laten zien. Maak die gitaar zwart, verander de vorm van de slagplaat en doe niet van die rare mee gekleurde elementkapjes op die plank en ze hebben misschien wel weer wat in hun handen bij Gibson...