Nico, inmiddels al meer info/ervaringen over de geschakelde voeding icm de buizenpreamp?
Printable View
Nico, inmiddels al meer info/ervaringen over de geschakelde voeding icm de buizenpreamp?
Heb hem draaien in een stereo buizen pre-amp voor mijn keyboard... houdt het prima vol. Moet alleen nog de stereo level regelaars in het schakel circuit doen dan is ie klaar.
Ben nu aan het uitzoeken hoe je 100-200mA eruit kan pompen... is wel wat ingewikkelder.
Dat is nou toevallig Nico. Ben net bezig met dit soort "Nixie" SMPS's met het doel deze te gebruiken in een subminiatuur buizenversterkertje, beetje a la Nano Head.
Heb een zo'n schakelingetje in elkaar gezet en zal hem binnenkort (als de rest van het circuit gebouwd is) eens testen. Ik ben inderdaad benieuwd of er niet te veel herrie van het voedingscircuitje afkomt.
Heb jij een schemaatje of iets dergelijks van jouw gemodificeerde schakeling? Of beter nog, een schema en een PCB-layout? Ik ben benieuwd hoe je het precies in elkaar hebt gezet.
Ik heb er een source follower achter gezet. De capaciteit van die mosfet ruimt alle ruis op. Vwb. Schema en printlayout... krijg iedereen over me heen... staat teveel reclame op...:seriousf::seriousf:
Trouwens het is inmiddels een dubbelzijdige print geworden.
Vindt men VE-2009 al teveel reclame voor jouw bedrijfje? Of mis ik iets?
En kun jij thuis zomaar dubbelzijdige prints maken? Hoe doe je dat, als ik vragen mag?
Ach ik heb geen zin meer dat gezeik erover.
Ik kan wel dubbelzijdig maken, maar doormetaliseren niet. Dit printje ga ik laten fabriceren in China (groter volume). Dan is het gelijk af. En ik ben nog aan het kijken om gelijk een zooi van die printen als een geheel te laten fabriceren. Dat scheelt in de instelkosten.
klinkt allemaal erg interessant...
en die gaat nog een commerciele toepassing vinden??
mogelijk... als ie het goed doet....