Geeft vast mooie rookeffecten...
Printable View
Nou en of!
Ik vraag me af of je ook alleen de speaker emulated output kan gebruiken zonder speakerload.
Ik heb al op de blackstar site en diverse reviewsites gekeken, maar daar staat hierover niets.
Het zou voor mij een ideale oplossing zijn totdat ik mijn 1x12 cab heb...
Staat er iets over in de manual, DaTa?
5 watt is wel aardig, zal best hard gaan, maar het is mss niet voldoende voor overtuigend clean, op een podium. maar wel kan je de lineout gebruiken via de mixer, en terugsturen via de monitor. dan heb je evengoed je volume! (en een mic ervoor doet natuurlijk ook wonderen). maar in deze gevallen moet er natuurlijk wel een PA zijn.
op de achterkant staat " Connect speakers before use" , dus ik denk dat het met moet
Manual, p23
met een koch loadbox kun je wel silent(dus zonder speakerverbinding) opnames maken maarja dat ding is waarschijnlijk net zo duur als deze amp.
vond trouwens de clips die ik heb gehoord van de ht-5 niet zo heel bijzonder maar(clips) dat zegt meestal ook niet zo veel.
Weet iemand een verdeler in Belgie van deze amps? Heb enorme gas voor een kleine buizenamp, het is daarmee ....
DaTa, ik ben heel erg benieuwd hoe de blackstar zich tijden het optreden houdt. Wil je hier even laten weten hoe het ging.
Ben wel geïnteresseerd in dit Ampje (voor in ons repetitie hok)