Daar moet je dan eerst wel een topic over aanmaken. Om vervolgens weg te gaan en snel weer terug te komen.
Printable View
Wat ben je opstandig vandaag Yasser.
Zou hij nou nooit eens moe van zichzelf worden?
Word jij toch ook nooit, en jij bent een vrouw.
Wat weer een zware woorden, machtsmisbruik? Gaat het nou om een internetforum of om handlangers van Stalin die kolchozen uitknijpen?
Van mij hoeft de moderatie niet zo streng trouwens in off-topic. Ik vind het eigenlijk wel verfrissend als b.v. Joey Handsome of Hoofd zich eens verbaal te buiten gaan. Buiten off-topic streng moderen, maar hier mag van mij alles.
Dus per berisping een punt die tien dagen blijft staan, 5 punten is drie dagen vakantie, 10 punten is een week vakantie. Om tien punten bij elkaar te krijgen, moet je dus al een keer geband zijn binnen die 10 dagen en heb je er dus netto maar 7 dagen voor :eek:
Dan moet je al bijna Hoofd heten om dat voor elkaar te krijgen.
Ik vind het systeem wel prima, zelf behoor ik (volgens mij) niet tot de risicogroep die een ban zal krijgen, maar al dan nog vind ik het prima.
Ik weet niet óf het waar is, en waar het vandaan komt, maar hier ben ik het principieel niet mee eens. Als ik een probleem zou hebben met een mod (of vanwege een mod, of whatever) zou ik dat hier gewoon moeten kunnen plaatsen. Niet altijd dat gezeur van 'dat moet per pb'.
Ik vind dat je het gedrag van je medemens(mod) best op het forum moet kunnen bespreken. Dat is vrijheid van meningsuiting, en ik wil daarover kunnen discussieren met jullie. Dan kunnen we van elkaar inzichten vergaren en kunnen we wellicht het beeld over desbetreffende persoon (mod) bijstellen. Op het moment dat dat niet mag, en wordt bestraft met een ban van 7 dagen, dan vind ik dat een vorm van censuur en een beperking van mijn 'vrijheid'.
Nu heet ik natuurlijk niet No 1 hops of Drap, dus ik verwacht ook niet dat ik problemen zou krijgen met een mod (of met mijn 'vrijheid') maar ik vind het principieel niet kunnen om niet over bepaalde personen te mogen praten, en dat dat bestraft moet worden met een ban.
Daarbij is het ook niet duidelijk of je überhaupt niet mag praten over mods. Zo kan ik het best vinden met enkele mods hier, maar een positieve reactie mag blijkbaar ook niet volgens het gequote stukje tekst van Swan.
Mods zijn mijn grootste vrienden.
Wie aan mod komt, komt aan mij.
In dienst had je ook zo'n soort Mod:
Regel 1: De Sergeant (lees: Mod) heeft altijd gelijk
Regel 2: Bij ongelijk van de Sergeant (lees: Mod) treed automatisch regel 1 in werking.
:dance::seriousf::dance::seriousf: