Aha, ik zie het, Hendrix2 is weer mod!
Printable View
Aha, ik zie het, Hendrix2 is weer mod!
Nee serieus, hoe gaat dat in zijn werk. En wat is dat powered by V-bulletin ding.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
vBulletin is zeg maar een format waarop je je forum bouwt. Dan heb je daarna nog een flinke server nodig voor alle data en een behoorlijke verbinding.
Maar goed, het forum is maar een onderdeel van Gitaarnet hè? De homepage zelf met interviews, tests, tips, Gitaarmarkt, etc. etc. en natuurlijk de database voor advertenties voor bedrijven. Handig als je een bepaald item zoekt en wil weten welke winkel het heeft.
Ik vind dit juist niet handig. Het gaat er niet om of dingen bij elkaar horen, maar het gaat om de aard van de werkzaamheden. Zo heb je gitaarbouw, amps en effecten (solderen, weerstandjes en gepruts) en kastenbouw (cabs, cases en pedalboards). Die drie dingen vereisen hun eigen kennisgebied, en zo heb je dus de deskundigen op elk gebied bij elkaar. Gitaarbouwers bij gitaarbouwers, soldeerders bij soldeerders en kastbouwers bij kastbouwers. Het maakt niet uit of je een kast voor een gitaar, een speakercab of een flightcase bouwt, je hebt allemaal dezelfde info (nodig).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Heb je wel een punt. Je kan uiteraard op verschillende manieren tegen dingen aankijken. Met jouw voorstel heb je inderdaad wel de handelingen gesorteerd bij elkaar, maar dan is het overzicht weer weg qua onderwerp.
Misschien een soort van Excel-forum, waarbij je gewoon kan sorteren op hetgeen wat je wil? :D
Ik zag het, het eiersnijder topic is dicht :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Op basis van inhoud lijkt dat logisch, maar kijkend naar de hoeveelheid posts is dat niet handig. De paar keer dat er een case of cab wordt gemaakt....geen dagelijkse kost. De indeling zoals hij nu is (Gitaren enerzijds en electronica/hardware anderzijds) is qua drukte wel wat meer voor de hand liggend.
Dat maakt toch niet uit? Als er duidelijk wordt aangegeven waar elk subforum voor bedoeld is, is het toch duidelijk zat?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Nee, dan heb je dus gitaren, effecten, versterkers etc allemaal door elkaar staan. Vind ik niet overzichtelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Komt dat omdat het nooit gebeurt, of omdat het forum daar geen (duidelijk aangegeven) ruimte voor biedt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Dat is onzin! je bepaalt toch zeker lekker zelf wel of je een cab bouwt of niet? Daar heb je het forum toch niet voor nodig, 'om ruimte te geven'?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson