-
Dat van die clicklocks, is waar bij van die tassen...maar deze zijn eigenlijk best wel goed....en zitten bij mij muur vast.
De Vai trick, van de gitara sweep/draai over je schouder gaat helemaal goed.......dus die zitten wel vast. (gelukkig)
Deze Lo-pro edge heb ik los gekocht, en was niet orgineel op deze gitaar.
De rede dat ik deze genomen heb, is omdat ik ondanks alle testen toch altijd weer terug val op deze bruk.
Hij blijft bij mij gewoon weg beter staat qua gevoel dan al die andere lo-pro's die er gemaakt zijn.
Ik heb er hier een aantal, van de 1e tot de laatste....maar gek genoeg blijf ik terug vallen op deze.
-
Thanks voor de updates! Mijn complimenten hoe je dit hebt aangepakt. De gitaar ziet er fantastisch uit.
Over de elementen: Kon je geen groen/ roze DiMarzio's bestellen? Op je foto's lijkt de kleur groen/ oranje.
http://i67.photobucket.com/albums/h2...Photo/0015.jpg
-
ja op de foto lijkt het wel oranje, maar het zijn roze hoor die van mij.
Hoe wel het niet van die neon kleur is, zijn ze wat donkerder van kleur.....waar door ze oranje lijken misschien.
Maar het zijn wel degelijk roze
-
Ja, het is moeilijk de originele neon kleuren te krijgen.
de roze dimarzio cliplock zie ik af en toe nog wel eens op eBay verschijnen, maar tegen pittige prijzen.
Het lijkt mij dat DiMarzio met neon pink cliplocks nog wel een boterham kan verdienen.
-
ja lijkt mij ook, maar ik had ze ene mail gestuurd, met de vraag of ze nog iets hadden liggen in een magazijn of zo.
Maar het antwoord was kort.
No Not really.
:)
En daar moet je het dan mee doen, maar ik was al lang blij dat ze me konden helpen aan de mixed cap Paf Pro's.
Klinken wel tegek hoor.
-
Ik had ook graag een roze strap gehad voor mijn PGM100 (na jouw verhaal ga ik ook voor een cliplock), maar aangezien ze die dus niet meer hebben, ben ik voor de Malmsteen grote poezen-versie gegaan:
http://www.dimarzio.com/media/images/clplk_yngwie.jpg
:cheerup:
Een zwarte of witte is ook geen gezicht op een PGM100 denk ik.
-
ja die zijn ook wel tegek.
Zo één wil ik er ook nog hebben voor een mijn Prince Cloud Project.
Want ondanks dat het een Malmsteen Strap is, is het ook wel een klein beetje een Prince ding.
Maar ze zijn nog al aan de prijs geloof ik, mijn strap was zo'n $9 totaal.
Ik geloof dat die dingen pas van af $40 zijn of zo.
Maar dan heb je wel wat.
Hoe wel je altijd nog voor de optie kan gaan zo als ik gedaan heb.
Want die textiel verf is een euro of 2 per potje, en ik heb er 4 maar gebruikt.