wheheheheh :D
8-)
iemand nog leuk liedje als aanrader voor mij om te spelen??
ben nu bezig met 3 doors down :) erg leuk!
:satisfie:
Printable View
wheheheheh :D
8-)
iemand nog leuk liedje als aanrader voor mij om te spelen??
ben nu bezig met 3 doors down :) erg leuk!
:satisfie:
Dingetjes van Lynyrd Skynyrd, zoals Simple Man, en Tuesdays Gone (als je van zingen houdt tenminste)
Voor enkel het gitaarspel zijn nummers als Nothing Else Matters en Stairway to Heaven altijd wel handig
En Californication:D
Laat de rest van de losers maar lullen hoor.. "mooie gitaren, foto's blabla..." :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
Ik mail je mijn akoestische opname van 3 Doors Down's Kryptonite wel even.. :jam: Als er vragen zijn kom ik graag langs voorspelen.
:cooler:
Grapje Marion, grapje.. Laat je niet wegjagen door t testosterongehalte op t forum hoor.. Als je iedereen wat langer kent zijn we stiekem best lief allemaal. lol.
Grt R!
Ja vooral roy ;) die kan heel goed spelen en zingen! :cheerup: :cheerup:
Nou kom op Patser! stuur die mp3 maar naar haar :)
Welkom Marion!
De looks zijn al aanwezig als ik je foto zo zie. Als je naast uitdagend kijken ook nog goed kan gitaarspelen zou ik als ik jou was zeker weer een bandje beginnen :) Je houdt van rock begrijp ik. Wat nummers van de eerste albums van Incubus (S.C.I.E.N.C.E t/m Morning View) zijn altijd lekker om te spelen.
Jezus, wat een lekkertje!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
Da's erg sexistisch en zo bedoel ik het ook. Dit is 1 van de zeldzame foto's met een les paul copie waarbij ik me niet afvraag wel merk het is. Marion is niet alleen maar knap met een mooi lichaam, ze heeft ook nog eens een brutale uitstraling die zeker op de foto overkomt.
Als je zulke looks hebt zul je die juist moeten gebruiken om de aandacht op je act/muziek te vestigen. Een band op het podium die stokstijf staat wil men ook niet zien, een beetje visueel prikkelend mag (of moet eigenlijk) best. Dus, gebruiken die looks!!
Marion, keep up the photo's en hopelijk komen we je verschijning vaker tegen in de toekomst.
Ps.
Mocht het nog niet duidelijk zijn...... welkom.
Tis een Hohner toch? lees het topic anders nog even door!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
ja hoor, ik wist het. Normaal staan er hooguit 2 of 3 reacties op een introductie, en het is wel weer duidelijk..... een meisje.
Maar leuk hoor, en van harte welkom!!
En je bent net zelf ook in de ''val'' gelopen! :sssh: