Doosje? :eek: We hebben het over een stemapparaat hè?
Printable View
Doosje? :eek: We hebben het over een stemapparaat hè?
Da's te regelen met de stream/cent knop. Heel nauwkeurig als je die op stream zet inderdaad, maar ik word er helemaal nerveus van. Als ik met m'n bandje speel loop ik altijd ff snel twee keer de snaren van boven naar beneden langs zo nu en dan en dat gaat echt een jaar duren met die stream functie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Ja, Maar ik heb de mijne nog geen jaar geleden nieuw gekocht en hij ziet er gewoon goed uit. Omdat een tweedehands DT10 steeds 'net verkocht was' en een TU-2 voor zo ongeveer de nieuwprijs ging heb ik dus maar een nieuwe gekocht. Ik wilde een DT10, maar die hadden ze net effe niet, dus heb ik maar een TU-2 gekocht. Als ik nu dus kan ruilen tegen een pedaal in ongeveer dezelfde toestand wil ik dat wel doen, ik wil geen afgetrapt exemplaar met een rotte switchCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
ik denk dat je stream/cent bedoelt, even gauw gekeken op m'n TU-2Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
wow! Wat maf dat die pitchblack zo slecht is! Het pedaal is aardig de hype van de TB pedalen gevolgd, maar dat is dan ook alles blijkbaar. Zonde.
Hoe was de reactie snelheid t.o.v. de DT-10? Was de Pitchblack+ er overigens ook? (denk het niet, aangezien je hem niet getest hebt..)
Lex heeft overigens ook een PW tuner, wat ik irritant vond, was dat het pedaal niet zo 'stabiel' is. Steek er een snoer in, trap erop, en merk vervolgens dat het pedaal best snel over z'n zij kantelt.
Mijn DT-10 heeft de laatste tijd (zoals reeds gemeld door Tristan en mij) dat ie wat trager reageert, soms vermeld 'ie ook niet de juiste snaar (stem je de E snaar, geeft 'ie een A weer).
Dat vloeiende van de ledjes vind ik heerlijk. Het doet het meeste denken aan een oude stembak van boss, met zo'n naald. Wellicht even wennen, maar werkt uiteindelijk wel wat beter. Puur omdat je met alleen ledjes die aan en uit gaan, niet zuiver kan stemmen. Het is immers niet iets dat met stappen gaat, maar traploos.
Ik vind overigens de Korg DT-10 ook nog steeds het beste qua layout van de aansluitingen, zowel de jacks alsmede de DC plug. En onwijs gaaf CNC gefreest!
Werktuigbouwer! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Ik heb inderdaad de Planet Waves tuner, en ik merk ook niets van het onduidelijk display waar je het over hebt Mitch, in de zon of fel licht wordt het wel wat minder, maar onleesbaar wordt het (voor mij) nooit. De ledjes worden trouwens ook feller/minder fel net al bij de DT-10.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de DT-10 inderdaad stabieler is qua opbouw en hij is inderdaad zeer gaaf CNC gefreesd :seriousf:
Serieus? Nou, daar was bij dat licht dus al geen pest van te zien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Waarom denk je dat onze oefenruimte zo donker is ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Heb je ze trouwens met een voeding of batterijg getest?
Beide, overal zaten batterijen in en we hadden ook nog een adapter.
:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Ff serieus:
Zou ie wat voor mij zijn?