Alles moedt gewoon veel goedkoperder. Als ik er niet bij bent krijgt mijn vriendinnetje gratis breezers, mijn pappa hoeft zelf geen benzine te betalen, een handgewikkelde buisenversterker mag niet meer dan 1000 euris kosten, als iets ergens anders 'n halve euro minder duur kost ga ik daar gelijk 100 km voor omrijden, muziek kun je gewoon gratis downloaden, voor vakmensen hier wil ik hoogstens het uurloon v/e oost-aziatische, minderjarige werknemer betalen, als ik een gitaar wilt kopen probeert ik 'm eerst in de plaatselijke winkel uit en bestel ik hem later bij de goedkoopstere interneetsjop (verzendkosten maken ook niets uit), als er later wat mee is vindt ik ut klote dat de plaatselijke winkelier het niet gratis wil oplossen, school is ook gratis en daar leert ik ook wel wadt
:D
Beetje flauw maar bovenstaand is wel vaak de situatie, als iedereen voor 'n duppie op de eerste rij wil zitten is er uiteindelijk alléén maar plaats op de 2e en latere rijen...
Ook wel opvallend bij online-aankopen: mensen staren zich blind op de goedkoopste productprijs en vergeten totaal dat er ook nog verzendkosten bijkomen... kan dus voorkomen dat het elders met 'n iets hogere productprijs maar lagere/geen verzendkosten uiteindelijk goedkoper is.