ziet er geweldig uit!
Printable View
ziet er geweldig uit!
Wat een gaaf ding, Rick! Die kom ik nog een keertje testen in Sweet Lake (als je dat goed vindt). Klinkt als iets waar ik me ook wel mee zou kunnen redden. :)
Tof man, echt waar! Gefeliciteerd!!
mooi rick :) Gefelciiteerd! Leuk werk van Chris, petje af!
nu is het wachten idd op de soundclips, kan je die maken denk je?
waarom die LS amp te koop btw? pics/prijs? (PM mag ook)
Damned, ik mis die StudioCage nu al.... :)
Die Firebird van Rick is trouwens zeer gaaf, de combi (fb-)mini-hb bij de hals en 'n dogear P90 bij de brug spookte al jaren door m'n brein.... en afgelopen maandag heb ik dat op 'n zeer mooi stuk hout meegemaakt COOL!!!
@Joene20
Mail me anders ff.
Staat op marktplaats vriend! PM maar effe als je nog interesse heb, prijs word dan wel beetje anders;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
Weet niet of soundclipjes de amp veel recht gaan doen met mijn Behringer B5 mic, maar ik zal eens kijken binnenkort!
(hardop denk mode on)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Misschien "moeten" we 'n keer wat regelen bij die zéér toffe GNetter die jij noemde voor wat samples/etc.?
Daar zou ik wel voor in zijn ja!
je mag altijd hier ook langskomen voor soundclips, kheb genoeg hier om die te maken. en ik zet ook koffie ;) tis alelen wel in alkmaar
leuk ding man! Ik ben zelf ook nog heel blij met mijn cmw. ik vind het alleen jammer dat ie niet zoveel gain heeft als dat ik zou willen, maar ach... I've gotta learn to live with that denk ik :D
@ Chris , u hebt mail!