Ieder zijn smaak hé, het is inderdaad een zeer opvallend ding, maar dat is juist het leuke, vind ik! En damn, wat speelt en klinkt dit ding machtig mooi!!!
Printable View
Ieder zijn smaak hé, het is inderdaad een zeer opvallend ding, maar dat is juist het leuke, vind ik! En damn, wat speelt en klinkt dit ding machtig mooi!!!
haha, zag het topic waarin je een nieuwe gitaar zocht, dacht hij komt wel met een zwarte metal gitaar met emg's erin. Dit is toch wel verassend.. maar wel mooi :) Keer wat anders..
btw, die vent uit amersfoort zie ik best vaak op mp staan, allemaal met goede prijzen, mooie gitaren en altijd in het engels. Wel te vertrouwen dus?
Nou, ik vind hem prachtig, ook de finish! Zo zou ik hem ook wel willen hebben hoor, eens iets anders dan standaard zwart (waar ook niets mis mee is ;))!
Mooie necktrough voor sustaaaaaainnnnnn
Congrats en nu een buizenamp!
Ach, ik heb al een zwarte metalgitaar met EMG's erin. Hier kun je je ook nog eens bij een stoner gig mee vertonen, of iets dergelijks :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalmah
De man is prima te vertrouwen, mooi spul inderdaad, en zeer goede prijzen!
gefeliciteerd man! gevaarlijk beestje :P
Gefeliciteerd, echt gaaf! Soloists zijn supergitaren 8-)
Ik moest direct hieraan denken Check het eind :rockon:
Geweldig! En bedankt oor de leuke reacties allemaal!
Ziet er uit als een gevaarlijk beest. Pas maar op.
Vet! ik hou wel van lekker anders:D
Zou hem zelf niet snel kopen, maar als hij goed klinkt en super speelt... waarom niet:D
Veel plezier er mee!!
Wow! Doet me denken aan tijgerpinda's =p
Nee hoor, fucking vet ding man!