FOK!
De 30e maart ben ik vrij, maar de 6e april mag ik aantreden in f#kking weert. Ik heb tot nog toe geen enkele meeting kunnen bijwonen.
Ik stem voor korte filmpjes die dan op youtube komen.
Printable View
FOK!
De 30e maart ben ik vrij, maar de 6e april mag ik aantreden in f#kking weert. Ik heb tot nog toe geen enkele meeting kunnen bijwonen.
Ik stem voor korte filmpjes die dan op youtube komen.
Ik denk dat mijn jmp met een efficient cabinet een aardig eind komt :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Ik ben trouwens van de partij en neem mijn brulboei mee....
Moet je dat lijstje kopieren en je naam er in zetten :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijssie
Als er nou op basis van wat er allemaal mee word genomen nou een planning word gemaakt van wanneer welk amps getest gaan worden. Dan kan dat heel snel en overzichtelijk. Als er 2 grote ruimtes zijn zouden er wel ong 4 tegelijk getest kunnen worden.
2 tegelijk in 1 ruimte is nog steeds niet helemaal top...
Misschien is dit wat met per ruimte iemand die het spelen indeelt.
- ruimte met iig. de 2061 topjes met (bijvoorbeeld) de 2x12" kast van Tristan of Mitch
- plek voor 1987/1959-achtigen
- plek voor 2204/2203-achtigen
- plek voor cabinets (hoewel natuurlijk ook gewoon bij tops maar dat er even gelopen kan worden om 'n andere cab te proberen.
Laten we ook zorgen dat er v/d "standaard" gitaren bijvoorbeeld dit meegaat:
- Les Paul met HBs
- Stratjes met SCs
- Tele met SCs
- wat met P90s
Of iig. je eigen favoriete gitaar meenemen.
Qua gitaren kan ik (op dit moment) het volgende meenemen:
- Stratje
- LP Studio met stock HBs
- LP Junior copy met P90
- Fender Esquire
- Yamaha SuperStrat
Zondag 6 april 2008
verzamelen v/a bijvoorbeeld half twee of twee, effektieve scheurtijd van 15-18 uur, 2 ruimtes op begane grond (scheelt gesjouw met zware kasten op trappen).
Mitch past de 1e post nog aan in dit topic maar bovenstaand is (al) geregeld.
@Peter H.
Jammer, je bent hier 'n x welkom (ook nog ivm. 'n Lou Reed nummer, had je volgens mij nog niet teruggemaild).
wellicht heel misschien kom ik ook ff loeren en luisteren, onder voorbehoud van werken.
meeneemkandidaten: les paul custom P94 :lp: en :strat: highway strat.
Had er heeeeeel graag bij geweest maar 6 maart rijdt ik richting Barcelona... Ik had graag de verguiste JCM800 Channelswitch tussen al dat moois willen horen en vergelijken.
Ik hoop dat er een mooi verslag gemaakt gaat worden op het forum.
Jan...het is 6 april...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
Misschien blijft ie een maand (of langer)? :)