als het bij de biertent maar een beetje snel loopt en geen uren moet wachten op een pilsje, dan blijf ik daar mooi staan
Printable View
als het bij de biertent maar een beetje snel loopt en geen uren moet wachten op een pilsje, dan blijf ik daar mooi staan
Ik hoop ook op een beetje goede plekken. Kamelot wil ik nog wel zien, mevr Harris wil ik ook wel zien (niet horen...) en WT...tjah...
Da's de laatste tijd blijkbaar een vast gegeven, die Harris. Steve zal allicht zeggen; "ja we komen spelen, als m'n kindje ook mag".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Jahoor, ik heb de kaarten binnen :rockon:
Ik ben vorige keer in de brabanthallen ook geweest, was harstikke mooi.
Las in de krant dat Steve Harris tot de 5 rijkste Britse muzikanten behoord. Doet ie goed!
Ik baal zo verschrikkelijk van het voorprogramma, het lijkt verdomme wel een Gothic Festival!!! Dat betekent dus niet te vroeg komen voor mij want als ik die trut van WT moet aanhoren heb ik het al gauw gehad! Verder trouwens wel erg veel zin in!! Wordt een knaller van een concert!!!!!!!
Kamelot is echt geen Gothic, is een steengoede band!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jason34
Als ik naar Maiden ga, wil ik geen fucking vleermuizenshit horen met keyboards! Naja... Ik kom gewoon wat later, maar WT zal ik toch helaas moeten gaan aanhoren.
Kamelot heeft wel degelijk Gothic invloeden, ik vind dat dit soort bands absoluut niet in het voorprogramma van Maiden hoort. Dat het een steengoede band is is jouw mening, ik vind het prut van de bovenste plank en W.T. bagger van een nog hogere plank. Wat bezielt ze in godsnaam om deze rotzooi in het voorprogramma te zetten. :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
Zet die oogkleppen eens af, man. Je keurt nu alles bij voorbaat af wat ook maar iets goth-invloeden heeft. Wat boeit het, als het goeie muziek is, kunnen ze het gewoon programmeren. Jij bent niet de programmeur.
En anders ga je toch lekker niet naar het voorprogramma kijken? :stop: