Wacken is UITVERKOCHT :sneaky:
Printable View
Wacken is UITVERKOCHT :sneaky:
WTF mijn kaartje is een paar uur geleden verstuurd vanaf de site dus ik heb mazzel :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Megadeth_
Ik denk dat ik daar morgen maar es flink op ga proosten :D
Is het te doen om met de trein vanuit Den Bosch naar Hamburg te reizen en daar de shuttlebus te pakken? Ik dacht dat dit ongeveer 50 euro zou kosten.
Of is het slimmer om met een touringbus mee te gaan? Auto is dit jaar geen optie waarschijnlijk
Ik ga met de service van Bock Tours, prime bevallen vorig jaar, bier zuipen in de bus, mayhem op de achtergrond, langhaar gehalte lag hoog, en een dik feest! en dat voor 95 euris? Kom nog een dag eerder aan ook!
Niet slecht maar ik kan niet echt heel duidelijk vinden waar de startpunten zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Utrecht, A'dam en Enschede dacht ik. Ik ga iig in Ensche opstappen :D
Ik ga morgen eens uitzoeken wat het voordeligste en leukste zal zijn een heel lange treinreis voor minder misschien of een busreis met bier :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Afgelopen jaar waren we er op de maandag das zon 3 dagen eerder moest je wel wat bijbetalen voor de camping maar was ook zeker tof lekker dicht bij het festivalterrein :)
Tja, dat is wacken, de camping is haast belangrijker dan het festival zelf :D ik ga dit jaar een dagje eerder.
Ff het Wacken topic terughalen, morgen vertrekken we, helaas wegens omstandigheden 2 dagen later als vorig jaar maar ik heb er zin in :rockon:
AT THE FUCKING GAAAAATES!!!
CARCAAAAAASSSS!!!
maiden was ook wel aardig ;)