Pirma opstelling denk ik zo, zo compact mogelijk en toch wel redelijk bereikbaar, ook getest?
succes met de bouw! (p.s. overweeg wellicht een steekwagen, ik denk wel dat ie zwaar gaat worden..)
Printable View
Pirma opstelling denk ik zo, zo compact mogelijk en toch wel redelijk bereikbaar, ook getest?
succes met de bouw! (p.s. overweeg wellicht een steekwagen, ik denk wel dat ie zwaar gaat worden..)
Ja hij is getest (doosjes,afvalhout en allerhande artikkelen om de ophoging te krijgen) maar het is gelukt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Mwa valt mee met gewicht,nu zijn ze wel zwaar want het geheel draait nog op batterijen (De LINE6 effecten)Citaat:
Hahaha!! :seriousf:
Die batterijen maken straks op je totaalgewicht echt niks meer uit, hoor. :D
batterijen? :???: heb je aandelen bij duracel?
Yep.........iemand nog een roze drummende knijn kopen??:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Ik heb het geheel getild (alles in een stapelkrat,3 plankjes eronder en huppakee)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Resultaat:
Auw maar net te doen (Maak ook rollator rock):blast:
Heb net toch maar even adapters besteld (thonmann)
Ik houd zo wel geen ribben meer over want dit was er weer een uit mijn lijf.
Maar nu weet ik wel zeker dat ik geen ruis en/of brom heb in mijn stroomvoorziening.
De afmetingen zijn gelukkig gelijk aan de 120V versie die ik heb liggen.
Dus kan ik wel verder met het in elkaar fabrieken van het board.
Iemand een adresje voor VELCRO 10 cm breed (of breder)
Ik heb 4 meter nodig (zowel loop als hook)
Hoor het wel,alvast bedankt....
Bij deze he ik nu 2 adapters over namelijk:
input: 120 V
output: 9 Vac 1200mA
P.M. me maar als je ze kan gebruiken.
Waarom zou je in godsnaam je hele bord + pedalen onder de klitteband zetten? Nergens voor nodig. Met aan beide zeiden gewoon een strook van 1.5 x lengte (breedte) pedaal blijft ie ook wel zitten. Scheelt een bom duiten, want goedkoop is het spul niet. Je kan je spullen halen bij elke willekeurige naai-winkel (met naaimachines).
Ok, bedankt had geen idee van de sterkte van het spul. heb hier links en rechts wel een wat gezien wat helemaal bekleed was (soort tapijt).Citaat:
Ga dus alleen onder de pedalen doen aan voor en achterzijde,ze zijn nog al zwaar en ik moet niet hebben dat als ik het koffer rechtop zet alles naar beneden dondert.
Echt??:seriousf: (ga liever naar die andere,hebben ze ook "klitte"band)Citaat:
grapjas :)
dat spul kan vrij veel hebben hoor. wat ook wel gedaan wordt:
een schoonloopmat kopen (bij de gamma o.i.d.) en die op je bord lijmen, en daar alleen klitteband op zetten, scheelt een hoop centen en je bent weer wat flexibeler. (wel ff van te voren testen of het 'blijft plakken').
Ik heb op mijn bord o.a. een ernieball volume pedaal zitten (best heavy en die zit vast met twee stroken van 1.5 x 10 cm, t ding gaat geen kant op.
Op zich valt het wel mee.Citaat:
6 euro voor 1 meter haak en lus (zelfklevend)
Bij deze site is het apart te koop.
Dus: ondergrond met het z.g. velours en onder de effecten de haakjes.
Denk dat ik voor 20 euri wel klaar ben.
http://www.bootdoekshop.nl/assets/s2...901/index.html
Sorry: het is een zeilwinkel maar ff googlen toen kwam ik deze tegen.