Het hangt veel af van wie erop speelt.
Altijd een beetje vervelend; heb ik mijn gitaar gestemd, speelt een maatje van mij erop, en die begint weer van alles bij te stellen.
Andersom werkt dat ook zo.
Printable View
Het hangt veel af van wie erop speelt.
Altijd een beetje vervelend; heb ik mijn gitaar gestemd, speelt een maatje van mij erop, en die begint weer van alles bij te stellen.
Andersom werkt dat ook zo.
Nou, dit is 'm...
https://ae01.alicdn.com/kf/H7315b146...be9bfb946d.jpg
Degelijk, snelle respons, blij mee.
Ik had een Thomann CTG10... geloof dat de nieuwe toch een generatie verder is zowel in respons als in vormgeving.
Geen verkeerde Ali gitaarrommel.
Kan zijn dat die CTG10 van mij inmiddels wat versleten was (was, want inmiddels prullenbak), maar deze reageert beter ja.
De SNARK.
Gebruik ik al tijden voor 5 string banjo, maar ook voor mandoline, dobro en gitaar.
Sinds kort zelfs voor fiddle, al is dat lastig klemmen.
Maar het gaat wel. :D
Mijn Korg Pitchhawk-G ging stuk, rubber knopjes maakten geen contact meer. Ik ben nu full-in gegaan en ik heb de Peterson strobo clip tuner. Interessante optie is de Sweetened tuning, dan geeft de G snaar minder problemen door het net even anders stemmen van de andere snaren. Het zit dan echt in de 0.1% tolerantie, als ik Sweetened stem en dan een ander stemapparaat gebruik voor een controle is de stemming niet afwijkend.
Mooi ding, maar in zekere zin overpriced. Als je goedkoper wilt gaan, dan is de TC electronic Unitune ook een hele goede, en de Korg Sledgehammer pro.