onwijs gaaf filmpje zeg ! die solo is supercool ! vaag effect zeg of gewoon volume pedaaltje ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Printable View
onwijs gaaf filmpje zeg ! die solo is supercool ! vaag effect zeg of gewoon volume pedaaltje ?Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minas
wat voor brug is dat op die tele, ik vind hem vet!!!
nope, oldschool de tape omgedraaid op de machine, het nummer achterstevoren horen en er een solo op fabrieken :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
en daarna dus mezelf reversed playbacken in het clipje :D
hey grey, die variax heeft net zo'n lelijke kop als mijn tijgerstratje :seriousf:
Nee man, die van mij is veeeeeel mooier. Wil je hem nog steeds kopen? Ik zit er toch een beetje over te dubben om hem toch weg te doen vanwege te weinig gebruiken.:satisfie:Citaat:
make me an offer I can't refuse :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Ik denk er nog even over na ok? Ik vond laatst een bonnetje terug van 20 jaar geleden van een Ibanez roadstar, daar stond op dat ik 375 gulden terugkreeg voor de Tokai LP Goldtop die ik inruilde :satisfie: Nu gaat een Variax niet de status krijgen van Tokais uit de eerste helft van de jaren tachtig, maar ik doe niet zo snel meer wat weg.
keeman, geen stress :hippie:
Dank je. Dat is een Piezo Fishman brug. Geweldig ding!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leif
Dit kan ook met 'slow attack', staat op onder andere Zoom pedaaltjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
http://i101.photobucket.com/albums/m...arfamilie2.jpg
vlnr: 1986 Raimundo classical guitar; Ibanez RG 620 QM (Japan) w/ DiMarzio ToneZone (bridge) and PAF Pro (neck) pickups; customized Ibanez RG 320 FM w/ Bill Lawrence L500 (bridge) and DiMarzio PAF Pro 'zebra' (neck) pickups; Art&Lutherie (Canada) semi-acoustic; Fender Squier 'Fat strat'.