Weet iemand eigenlijk uit welk faillisement dit nu afkomstig is? De site laadt hier nogal klote, dus daar zoeken heb ik maar opgegeven...
Printable View
Weet iemand eigenlijk uit welk faillisement dit nu afkomstig is? De site laadt hier nogal klote, dus daar zoeken heb ik maar opgegeven...
MXG Telecaster met Bigsby vind ik wel geinig.
Weinig informatie over de gitaren ook... is dit zo een voormalig Patrick Eggle gevalletje of een yuki yuki met toevallig een referentie MXG..?
Staat niets van in de veilinginfo. Het is een gecombineerde veiling, en het spul staat in een loods van BVA zelf. Waarschijnlijk is het een verzameling van kleine faillisementspartijen of restanten van eerdere veilingen, er zijn teveel verschillende dingen om het van 1 bedrijf afkomstig te kunnen laten zijn (gitaren, boten, werkbanken, pizza-ovens, golfclubs).
Misschien zit er nog wel een winkellabel aan een van de gitaren of amps. Als je het wilt weten: vrijdag is de kijkdag :)
Ah, ik zie het ook staan, die gecombineerde veiling. Dacht alleen dat de gitaren wellicht uit 1 faillisement zouden komen (lijkt me niet bepaald spul wat over blijft op een veiling, tenzij de minimumprijs niet gehaald is).
Ik denk niet dat ze met minimumprijzen werken, behalve dan het minimumbod wat ze opgeven. 100 euro voor een The Valve 3/100 is aan de andere kant wel een erg laag openingsbod, maar ik denk dat ze zelf wel prima weten dat er genoeg op geboden gaat worden dat zo'n ding toch nog genoeg oplevert.
Ugh, wat een smerig mooie Fender "Walnut" Strat. :ok:
http://link.marktplaats.nl/386304829
Ik vind 'm mooi in elk geval! ;)
Godv..... :eek:
:lovelove::lovelove::lovelove: